Misschien moet ik ook maar gewoon wachten tot 15 dpo... Haha, ik ben veel te nieuwsgierig en ongeduldig!!
Haha hier 2 dpo en zelfde. Slaat nergens op. Meestal ga ik rond 8 dpo voor de bijl Maar TS: ik zie wel iets hoor. Hij lijkt echter alleen idd wat kleurstofophoping te hebben. Misschien kun je hem doorspoelen met wat water? (al is dat denk ik niet meer mogelijk als je de test al hebt gesloopt ) Morgen of misschien vanavond nog eentje doen?
ik zie op de niet gespoelde en wel gespoelde test allebei een tweede streepje die evenbreed is als de controlestreep....ben benieuwd hoe dit afloopt!
Zo vroeg en toch zie ik een streep op beide foto's! Over een paar dagen nog maar eens testen, het ziet er wel hoopvol uit.
Sensitest. Spannend, maar ik ga me echt proberen in te houden tot volgende week! Heb helaas geen Kruidvat testen in huis.. Maar volgens mij hebben die dezelfde ondergrens als deze.
Hm, temp vandaag ietsje lager: 37.0. Borsten ook minder gespannen. Denk niet dat er iets blijft plakken.... We wachten af...