Als ik er vanuit kan gaan dat je vraag is of er een positieve tussen zit dan zeg ik nee, hij moet nog komen. Daarentegen heb ik nog nooit een positieve van de action gehad. Dus ik durf niks met zekerheid te zeggen.
Ja sorry dat was de vraag ik vind het zo raar dag hij nu ineens weer wit is, de dagen voor deze testen had ik ook gewoon een streep !
Ik vind die van dinsdag avond het meest duidelijk. Ik zou nog wel even doortesten, misschien komt je knaller opeens later. Maar ik had ook zulke testen met action.
Ik heb net deze test gedaan en ziet er negatief uit... Maar heb ook net een knaller gehad met een andere ovu test.
Ik ben ook van de action afgestapt. Kreeg er geen knallers mee. Wel een donkerste test, maar die was wel donkerder dat die van jou..
hmm dat is gek. Misschien zijn die van de action niet gevoelig genoeg voor jou. Laat het duidelijk zijn dat die onderste op de laatste foto duidelijk positief is!. Ik zou uitgaan van die groene ovulatietest en mocht het zo zijn dat het deze ronden niet raak is die de volgende ronde weer gebruiken. Hoop natuurlijk dat je niet nog een ronde hoeft!
Vandaag mn laatste action test gedaan omdat ik weer een posi test van de groene had, en nu begint ie aardig donker te worden! Dus TS het kan wel!
zo was mijn posi actiontest ook. Net een fractie lichter dan de controlestreep. Daarom vond ik voor mij de actiontesten wel duidelijk. Kan me voorstellen dat TS andere testen gaat gebruiken als dit alles is wat ie krijgt aan donkerste test
kan hoor. LH schommelt door de hele cyclus heen. En hij hoeft niet op te lopen. Je kan ineens vanuit het niets gewoon een knaller krijgen. Dus ik zou gewoon rustig doortesten
Ik zou nog even doortesten als ik jou was. Ik gebruik ook de Acton ovulatie testen. Ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus en testte gister tegen mijn verwachting in heel positief. Ik had een afspraak bij de huisarts staan en liet de test zien, zij gaf aan dat die inderdaad positief was. Als het goed is duurt het nu twee weken voor ik ongesteld word, of niet.... Houd moed! Echt waar die knaller komt vanzelf!
Even een berichtje van mij, vanmorgen de knaller. Gisterenavond nog een licht streepje We hebben vrijdag zaterdag en gisteren geklust wat denken jullie vandaag en morgen nog een x ? ☺️