Dit is een test van gisteren 10dpo. Hebben jullie al ooit zo'n streepje gezien?? Bovenaan gaat dit recht, maar onderaan loopt dit krom Ik vrees dat ik het als ongeldig moet beschouwen, het is nochtans licht roze en staat (denk ik toch) op de juiste plaats Ik deed echt maar 4 druppels trouwens. En heb er ook een al eens wat water door laten lopen, maar het streepje blijft staan... Straks nog maar eens een ander testje doen.
Dit is ophoping van urine/vloeistof. Het streepje is idd krom maar staat daarbij ook teveel naar dr controlestreep toe. Een negatieve test dus. Ik denk dat een andere test doen zometeen niet veel zin heeft. Probeer het morgen/overmorgen nog eens.
Was een test van gisteren. In het echt is het echt een lijntje hoor, geen vlek ofzo. Heb deze ochtend (11dpo) nog een testje gedaan. Mr helaas, inderdaad negatief Ga er maar weer vanuit dat het niets is deze ronde. Deze testjes zijn gevoelig he, dan had er al lang een (tuur)streepje moeten staan, lijkt me. Bedankt om mee te kijken!
Ik zeg ook nergens dat het een vlek is Het is idd een streep maar wel een kromme, ontstaan door ophoping van vloeistof/urine en te dicht op de controlestreep.
ben het helaas eens met rogijuli. Alleen dat het een bekeken zaak is hoeft echt niet hoor. Als je een late innesteling hebt kan het alsnog. Ik had vorige zwangerschap op 10 DPO negatief en op 12 DPO een heel licht streepje
Inderdaad, een negatieve test. Toch bedankt om te kijken allemaal! Ik kan blijkbaar ook helemaal niet zwanger zijn. Ben net terug van de gynaecoloog (wegens klachten van tussentijdse bloedingen en continue menstruatiepijnen en steeds langer wordende cyclussen). 22/1 heb ik de laatste keer mijn menstruatie gehad en mijn baarmoederwand was maar 0,5mm... Er was ook geen enkel teken te zien van een reeds gepasseerde of nog komende eisprong (ondanks de LH piek op 14/2). Vandaag en maandag nog wat verder hormoononderzoek en dan starten we binnenkort met clomid...
woow meis. Dat is heftig!!! Heel veel sterkte met het verwerken van deze klap! Dat verwacht je niet. Hopelijk lukte het op met een beetje hulp snel zwanger te worden!
Het is best een teleurstelling. Ik had na de miskraam gewoon gehoopt dat het snel terug raak zou zijn. Omdat we natuurlijk dolgraag een babytje willen, maar ook omdat gezegd wordt een miskraam pas echt verwerkt wordt bij een nieuwe zwangerschap.. En daar heb ik het toch best zwaar mee. Maar langs de andere kant weten we eindelijk wat er aan de hand is en kunnen we vandaaruit verder. Ik mag er misschien niet té veel van verwachten, maar ik heb er goeie hoop op, dit moét lukken! Binnen 2uurtjes mag ik bellen voor de testresultaten en weten we wanneer we starten en hoe de behandeling er juist uit zal zien..
Kun je niet nog een test doen? Ik vind het namelijk raar dat de kleur van het streepje wel roze is, dan zou er toch hcg voorbijgekomen moeten zijn ( lijkt me zo). Indrooglijntjes zijn totaal anders, grijs en minder zichtbaar. Heel veel succes!
Gehad afgelopen maand! Even flink met water laten doorlopen dan zul je zien dat de vloeistof ophoping weg is en de test negatief. Als hij positief is blijft de streep op de goede plek staan
ja ik heb zelf ook een miskraam gehad alleen ik wist niet dat ik zwanger was. En daar ben ik erg blij om. Ik heb het er wel erg moeilijk mee gehad omdat ik een hele sterke kinderwens had toen. Maar ik ben blij dat ik niet wist dat ik zwanger was, want nu heb ik me er niet al aan gehecht. Volgens de verloskundige na mijn beschrijving was ik ongeveer 8 weken zwanger. Ik ben erg bang geweest toen ik weer zwanger was, maar ik snap ook wat je bedoeld met dat een nieuwe zwangerschap de wonden helpt te helen. Zeker als het je eerste is en je dan nog steeds met lege handen staat. Het is nu 3 jaar geleden bijna, maar ik ben het echt nog niet vergeten en ik zal hem ook nooit vergeten. Ik heb nu 2 kinderen alleen 1tje kan ik niet zien en de derde is op komst (medium heeft verteld dat het een jongetje is dat hij een naam wilde. Dus hebben hem nu ook een naam gegeven.) Toch word ik soms nog steeds emotioneel als ik over hem praat. Ondanks dat ik me er van tevoren niet aan heb gehecht ben ik er dus wel aan gehecht en hou ik wel van hem. Sorry nu praat ik de hele tijd over mij terwijl ik eigenlijk benieuwd was naar hoe het afgelopen is met de uitslag
Even een tip voor jou. Voortaan het HELE topic lezen voor je reageert. TS is namelijk intussen bij de gynaecoloog geweest en guess what. Er is GEEN sprake van een zwangerschap of eisprong. Ze krijgt nu medicijnen. Dus ja, wat jij schrijft, klopt helemaal niet. Hoe goed bedoeld ook. Helaas.