hoi allemaal, ben nieuw op het forum maar lees al even berichtjes! mijn bijna man en ik gaan over een paar maanden trouwen. we willen graag een kindje (willen niet meer wachten!). op 4 maart heb ik de laatste pil aan het eind van de strip ingenomen en daarna onttrekkingbloeding. nu op dag 22 heb ik al een aantal dagen bijna continue pijn in mijn onderrug, opgezwollen buik ook gespannen en rommelende darmen. ben er ook niet zo bij met mijn hoofd! ik denk eigenlijk niet dat het al zo snel raak kan zijn en het lijken me dan ook eerder klachten van het stoppen met de pil. hebben jullie ook zulk soort klachten gehad? en wanneer is dit bij jullie begonnen en gestopt? groetjess love27
Hoi Love27, Ik ben vorige maand gestopt met de pil en op 2 maart een onttrekkingsbloeding gehad. Ik heb nu sinds 3 dagen dezelfde klachten als jou. Ook last van rugpijn en rommelende darmen. Ook al 3 dagen buikpijn, voelt als menstruatiepijn. Ik ga ervanuit dat mijn lichaam aan het "ontpillen" is. Alhoewel ik ook verhalen lees van vrouwen die de 1e ronde gelijk zwager zijn geraakt. Afwachten maar.
Ik had de eerste maand na stoppen ook veel last van een rommelende buik, krampen, tussentijds bloedverlies enz... Dat komt doordat je eigen hormoonhuishouding weer op gang komt. Je lichaam is een beetje in de war zeg maar. Ik wil niet zeggen dat je niet zwanger kan zijn, maar ga er niet te veem vanuit. Gemiddeld duurt het bij een gezond stel een jaar om zwanger te worden en kan het ook soms lang duren voor je cyclus zichzelf weer regelt!
de klachten zijn over sinds gisteravond! gister ovulatietstest gedaan, ik dacht misschien is dat het wel, was ook dag 15. van de cb: smiley! die van de action gaf ook een streepje aan maar niet heel donker. dus geen idee wanneer nu precies de sprong was haha maar aangezien de klachten over zijn denk ik dat het wel was wat ik voelde. Nu maar wachten of we naar de volgende ronde gaan of niet! jolanda1919 zijn de klachten bij jou al over? groetjess love27
Dat heb je het laatste groeien van de follikel gevoeld! Als je gisteren een smiley had, dan springt 24-48 uur er na je ei. (Meestal Voel je dit niet) Dus vandaag of morgen. Vrijdag ben je dan 1 of 2dpo, afhankelijk van of je ei vandaag of morgen springt. Maar dit weet je alleen exact als je de temperatuurmethode ook gebruikt. Rond 8/9 april zou je je NOD hebben dan.
Bij mij zijn de klachten nog niet over. Ik had afgelopen nacht zon enorme buikpijn dat ik niet wist waar ik het zoeken moest. Vanmorgen ook gelijk naar de dokter geweest. Zij vermoed dat ik mijn eisprong heb gehad. Wel een late eisprong maar dat heb ik voor de zwangerschap van mijn dochtertje ook gehad. Vandaag is de pijn al een stuk minder. Dus nu afwachten ?! Gr Jolanda
Zij is nu anderhalf. Heb ook nog een dochter van 9 en een zoon van 13. Dus we hopen nu op nummer 4. Idd erg spannend.