Heel graag jullie mening

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Nidi, 6 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nidi

Nidi Lid

11 apr 2016
    65
    8
    8
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,
    Sinds deze maand temperatuur ik trouw in de ochtend en daarbij gebruik ik ovulatietestsen. De afgelopen dagen was mijn temp:
    36.3
    36.3
    36.5
    36.3
    En vandaag was die 36.0 en had ik een uur geleden een positieve ovulatietest in mijn handen. Het is 4 dagen geleden dat mijn vriend en ik voor het laatst geklust hebben en ik werk in de zorg, dus ik zie mijn vriend vanavond rond 0:00 pas weer. Denken jullie dat wij dan nog op tijd zijn of is het dikke pech?
    Ik zit nu op CD 22 en had rond CD 14 ook een temperatuurdaling en een (wat ik dacht) positieve ovulatietest. Achteraf gezien was deze dus nog niet positief.
    Hoe kan je met temperaturen precies je eisprong vinden?

Alvast bedankt voor het meedenken:)

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Zou lekker klussen vannacht want je weet pas na de eisprong of hij is geweest, want dan stijgt je temperatuur pas echt.
    Je moet minimaal 3 dagen een temp hebben die 0.3 graden hoger is dan normaal, dan heb je je eisprong waarschijnlijk gehad.
    Als je ovulatietest net positief was heb je ergens tussen nu en 1,5 dag je eisprong dus zou het zeker nog eens proberen!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Vandaag de positieve test betekent over uiterlijk 2 dagen je eisprong (dus bijna nooit dezelfde dag al ;)) en dan 1 dag daarna heb je de eerste tempverhoging (voor jou rond de 36.6). Als deze hoge temp 3 dagen achter elkaar zo hoog blijft dan is je ei op de dag voor de eerste verhoging geweest.

Sex vannacht is nog ruim op tijd.

4. Nidi

Nidi Lid

11 apr 2016
    65
    8
    8
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.:) Jullie reacties hebben mij echt gerustgesteld!
    Mijn vriend en ik hebben het heel gezellig gemaakt vannacht hihi.
    Ik ben benieuwd wat mijn temperatuur de komende dagen haat doen. Vanochtend was hij 36.3, maar het is dus de bedoeling dat hij nog meer stijgt?

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hij moet naar 36.6 of hoger.
    Aangezien je nu nog 36.3 hebt, is je eisprong gisteren dus nog niet geweest ;)

6. Nidi

Nidi Lid

11 apr 2016
    65
    8
    8
    NULL
    NULL
    Oh kijk, goed om te weten. :) Nu maar afwachten hoe het er morgen voor staat...

Deel Deze Pagina