Bij de eerste zag ik hem duidelijk. Bij de 2e niet.. spannend hoor. Ik hoop op een knaller voor je de komende dagen!
Ik zie ook niks. Als hij morgen nog steeds wit is, dan is het wellicht toch een reactie op je (aankomende) eisprong geweest
Als de kv geen streepje geeft, zal de Digi ook geen zwanger zeggen Het doen van een digi is m.i. nu echt geldverspilling
Heb ff gelezen en zie op de eerste indd een streepje op de 2e niet. Was eigenlijk wel benieuwd of je nog weer een test hebt gedaan
Hoi Meiden, ik heb weer een testje er tegen aan gegooit. Deze was jammer Genoeg wit. En met ochtend urine. Ik denk dat het idd mijn eisprong is geweest. En helaas Niet Kunnen benutten man is namelijk een week weg. Op naar de gyn!
Dag dames, Even een updaten ik had 30 augustus een soort van positieve testaar de rest was negatief. Ik liet het gaan dacht " ik ga toch de 9de naar de gyn voor clomid" en die tweede komt er echt wel. Maar toen ik op nieuw ging rekenen realiseerde ik me dat niet afgelopen dinslag mijn nod was maar vandaag! Dus ik plas voor de zoveelste keer in een bekertje en zet mijn wekkertje voor 3 minuren en ga me zoon verschonen. Wekkertje gaat... ik kijken zie ik dit!!!!!
Ik zie op deze test inderdaad een streepje. Maar ik vind deze testen niet echt handig om af te lezen. Je positieve test van 30 augustus, was die ook van dit merk? Want je zou toch verwachten dat als je op 30 augustus al een positieve test hebt gehad dat die van nu echt enorm had moeten knallen. Tenzij die positieve test op je eventuele eisprong heeft gereageerd? Misschien kun je een ander merk doen om te kijken of die ook een duidelijk resultaat geven? Succes!
Ik zie hem duideljk en hij is mooi breed en blauw! Ik denk overigens niet dat je 14 dpo bent maar iets korter. Ik zou maar eens een kv 2v5 of predictor early gaan halen View attachment 512214
Tadaaaaaaa!!!!! Ik sta helemaal te stuiteren!!! Kan niet wachten tot manlief thuis komt😍😍😍