wachten op miskraam nummer 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Panter, 9 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het is afschuwelijk....gisteren bij de termijnecho bleek het hartje van ons kindje niet meer te kloppen.
    En mijn lijf zwangert door...
    Waarom gebeurd dit nu weer...na 7 vroege miskramen een missed abortion.

Waarom overkomt ons dat? 9 jaar bezig....zo blij. Twee goede echo's met een prachtig kloppend hartje en een mooi gegroeid kindje. En vlak na de tweede echo is het al overleden. Ik zit al een dikke 1,5 week met een dood kindje in mijn buik.

Helemaal stuk, en alle vertrouwen kwijt dat we ooit nog een kindje zullen krijgen.
    Ziekenhuis wil afwachten en als er vrijdag nog niks gebeurd een curettage plannen. Ik wil het liefst nu een curettage...het kindje is al bijna 2 weken dood...waarom wachten en het bewust meemaken? Ik ga dat niet trekken...ga zo bellen dat ik dan niet wil.

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wauw, wat onwijs heftig dit! Heel veel sterkte... Weet verder even niets te zeggen..

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Oh panter, want ontzettend erg en heftig dit :( :( en ga zeker bellen.

Ontzettend veel sterkte :(

4. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ohh nee toch.. lieve Panter! Wat verschrikkelijk dat jullie dit na zo'n heftig traject mee moeten maken :( Heel veel sterkte en kracht voor jullie... sorry, ik ben verder ook mijn woorden kwijt..

Verdorie wat is het toch oneerlijk!!! :(

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wat ongelooflijk oneerlijk :( heel veel sterkte meid

6. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Heel erg veel sterkte!

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Panter ik lees je bericht:$. Wat erg dat het nu weer mis is ik had echt zoiets van nou komt het eindelijk goed en dan dit bericht. Heb je al een keer onderzoeken gehad waarom het steeds mis gaat, Ik zelf heb negen miskramen gehad 1 tweeling zwangerschap hier ligt het aan de stolling en ik heb utro gebruikt dit was voor mij de goede combinatie. Ik wil je heel veel sterkte wensen en neem de tijd om dit te verwerken.

8. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ach nee panter toch:( wat een vreselijk nieuws!
    Ik wil je veel sterkte wensen!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113

Ja heb alle onderzoeken gehad, inclusief een laparascopie en hysteroscopie met biopten. Er is niks uit de onderzoeken gekomen, alles is dik in orde.
    Het is gewoon vette pech...tja hoeveel pech kan een mens hebben.

Bedankt meiden...ik word zo terug gebeld. Heb gezegt dat ik niet af wil wachten. Ik wil of pillen ter opwekking maar het liefst een curettage voor het weekend.

10. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Jeetje, wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte. :(:(:(

11. kar lijn

kar lijn Actief lid

5 nov 2012
    231
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gatver wat rot! Heel veel sterkte!

12. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Jeetje Panter heel erg veel sterkte, en idd wat oneerlijk!
    Ieder huisje zijn kruisje, maar dit is gewoon teveel.. :(

Vraag me wel af of het inderdaad vette pech is, 8 x...
    Ben je ook al weleens in belgie geweest voor onderzoeken? Wil niet bijdehand overkomen hoor! Maar hoor zoveel goede verhalen over Gent bijvoorbeeld..en 8 x ...dat kan toch haast geen vette pech meer zijn zou je denken :(.

Meid erg veel sterkte, en hoop dat ze een beetje menselijk zijn en je wens in acht nemen omtrent die currettage die je het liefste vandaag nog zou willen.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Gent is geen optie...buitenland zowieso niet. Wij zijn financieel uitgeput na zoveel behandelingen. Doordat we donorzaad moeten gebruiken zit er bij elke behandeling een flinke eigen bijdrage...tel daarbij de reiskosten en vakantiedagen op die we moeten opnemen....er is gewoon bijna niks meer over.
    Maar ook geestelijk niks meer over...we moeten maar gewoon accepteren dat het ons niet gegeven is.
    De laatste cryo's laat ik denk ik maar vernietigen want ik trek dit niet nog een keer.

14. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo triest dit :(

Zou je de laatste Cryo wel vernietigen ? Het is mss wel je laatste kans ? Wat nou als je over paar denkt wat als...??
    Vind t zo erg voor je

Na 3 miskramen in 4 maanden heb ik al dat ik er klaar mee ben. Maar nou zijn wij gezegend met al een gezonde dochter. Maar als ons een 2de ook niet gegeven is dan stopt ook hier onze weg.
    Maar 8x ? Pff ik zou t ook niet meer trekken

15. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Wat ontzettend verdrietig :( Heel veel sterkte! En misschien is het beter om nu nog even geen beslissing te nemen over de toekomst. Dat kan ook op een later moment.

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mag morgen komen voor de bevestigingsecho. Dan word als het ingepland kan worden donderdag of vrijdag de curettage gepland.
    Blij dat ze het proces willen versnellen, des te eerder kunnen we het een plekje geven. Ontzettend opgelucht dat ik de miskraam niet bewust hoef mee te maken.

17. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Pff vreselijk. Had zo'n goede hoop voor jullie.
    Weet je dat reiskosten en onvergoede medische kosten te declareren zijn bij de belasting? Zelfs parkeerkosten, pyama bij zkhverblijf, maandverbanden/kraamverbanden, beddengoed na mk etc kun je opgeven. Zou dit eens goed nagaan.
    Evt je verzekering aanpassen zodat je iig consult en eerste onderzoeken in Gent vergoed krijgt.

Beetje zakelijk in ern verdrietig topic masr hou ajb hoop.

Sterkte

18. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Wat erg voor je, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. Ik hoop dat jullie binnenkort een kindje mogen verwachten en dat je mag ervaren dat het ook goed kan gaan, dat gun ik jullie zo erg!

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik weet het, maar we komen elk jaar net niet over de drempel qua declareren...zitten er net onder steeds...en boven dat bedrag krijg je terug.
    Qua verzekering is er niks meer aan te passen, ik heb het meest uitgebreide pakket. De behandelingen worden zelf wel vergoed, alleen het donorzaad, de opslagkosten, ovulatietesten, reiskosten en de vrije dagen niet...wat logisch is. Is elke maand een kostenpost van 350 euro...en na 6 jaar behandelen is het geld op.

20. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Panter,

Ik las zijdelings altijd stilletjes mee maar ik vind het nu zo onbeschrijflijk *** voor jullie dat ik wel moest reageren!
    Geef a.j.b. de moed nog niet op, dikke vette pech geloof ik niet in, er zal heus een reden voor zijn en dus ook een manier om dat probleem aan te pakken. Ik vind het jammer dat je niet naar het buitenland wil gaan (zij kijken echt veel verder!) maar wellicht kun je wel de buitenlandse technieken (als aspirine, Fraxiparine, Intralipid etc.) laten toepassen bij je behandelaar hier? Ik kan dat aan je handtekening niet opmaken. Meestal gaan ze in Nl niet "zo ver" namelijk.
    Ik weet niet of je wel eens aan (menstruatie) bloed laten testen bij Serum Athene hebt gedacht? Genoeg dames die daarna wel blijvend zwanger zijn geworden (ik ook, maar ook met veel extra medicatie erbij)

Sterkte en als je vragen hebt, stel ze gerust!

Deel Deze Pagina