Zoals sommigen al hbbn kunnen lezen in een vorige topic bleek bij mijn eerste echo t hartje niet te kloppen. Heb gekozen voor de pillen, moest 3x 4 pillen inbrengen.. Eerste twee dagen zeer heftig, daarna bloedverlies en daarna werd t wat minder.. Besloot gisteren ff voor t eerst naar buiten te gaan stukje lopen en had een tampon ingebracht.. Lopen was een hel ! Alsof iemand me in mijn baarmoeder had gestompt! Dus lang lopen en bewegen zonder pijnstillers is geen optie.. Maar wat mij opviel was dat t bloed verlies opeens minder was en na t inbrengen van de tampon, kwam er opeens een stuk weefsel eruit mee aan de tampon.. Ik dacht eerst oke raar.. Maar msschn een restje. Vandaag boodschappen gaan doen en idem.. Weer een stuk weefsel.. Ben toen maar ff op bed gaan liggen en opeens weer krampen die op mini weeen lijken.. Rugpijn.. Tranen omdat ik echt pijn heb.. De dokter zei dat t bloeden een weekje kon duren en mrgn is t een week maar nu heb ik die krampen weer en blijkbaar komen er nog stukken weefsel eruit.. Is dit normaal dat dit nog bij dag 6 gebeurd. Niet te vergeten.. Ik ben topsportster en aanvoerster van mijn team en morgen is DE belangrijkste wedstrijd van het seizoen.. Kampioen worden of niet .. Hoe lang duurt dit.. Hoe lang kan dit duren.. Ik dacht dat ik klaar was maar mee
Ik vraag mij af of die extreme buikpijn die je nu nog hebt wel goed is... Houdt je wel je temp in de gaten? Ik zou toch even overleggen met de arts hierover.
Je kunt best een tijdje blijven bloeden hoor. Je verliest nog weefsel dus ga ervan uit dat je nog niet schoon bent. Je moet absoluut geen tampon gebruiken ivm infectiegevaar.. Heb je koorts?