6 dpo Heeeel licht streepje big bazar

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sennie, 28 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Na aanleiding van vorige maand de lichte streepjes op de kv2v5 over gestapt op de big bazar testen. Ik weet heel vroeg maar voor de prijs dat ze kosten dacht ik doe gewoon om de 2 dagen een testje. Vanmiddag dus eerste testje gedaan. En binnen de tijd kwam een schaduw streepje. Ben bang dat na het uploaden van de foto er weinig van over blijft en dat 6 dpo veel te vroeg is in theorie. Maar toch staat er in het echt een schaduw streepje. Iemand bekend met de betrouwbaarheid van de testen? En natuurlijk de vraag of jullie hem ook zien?

2. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Mijn big bazar test was eerder duidelijk dan de k2v5.
    Ik denk dat ze gevoeliger zijn dan de k2v5
    En toen ik niet zwanger was bleef die echt wit, en streep was zwanger.
    Succes!

3. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ok top dank je wel dat word de komende dagen even door testen hopelijk snel een duidelijke streep;):D

4. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ik zie wel iets! Weet je zeker dat je 6 dpo zit? Lijkt me haast onmogelijk... ik zie wel zeker iets zitten. Spannend zeg!

5. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik had op 8dpo in de avond hiermee een tuurstreepje :) de volgende ochtend ook een tweede streepje op een kv test

Vind wel dat ze heel langzaam duidelijk worden.. waardoor je ook weer valse lijntjes kan krijgen. Ik zou (over)morgen nog eens testen, spannend!

6. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ja weet zeker 6dpo te zijn. Bij toeval de dag van mijn eisprong een echo gehad vanwege veel pijn. Toen werd duidelijk dat de pijn door mijn eisprong kwam want de gynaecoloog zag dat mijn ei net voor het maken van de echo was gesprongen. Ze zei ik zie het al je ei is net gesprongen en ik zag inderdaad een kapot follikel.Gelijk bij thuiskomst smiddags en savonds maar gezellig gemaakt op hoop van zegen zeg maar :D
    Morgenochtend maar weer testen ben benieuwd maar ik verwacht er niet teveel van met onze geschiedenis. Maar de artsen hebben altijd gezegd dat bij ons de kans klein is maar niet uitgesloten. Dus we maken het elke maand gezellig en mocht het niet lukken gaan we toch weer over op behandelingen. Al hoop ik natuurlijk dat dat niet nodig zal zijn :D:D:D

7. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Bij mij was deze zelfs nog duidelijker, maar was vals positief. Alle andere testen bleven witter dan wit. Ik vertrouw deze testen dus voor geen meter!
    Maar ik hoop voor jou dat dit geen vals posotieve test is. Al lijlt 6dpo me wel erg vroeg om positief te testen.

8. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Bij mij hetzelfde! Ik vond het vervelende testen...

9. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Ik zie niks, maar kan ook aan m'n tablet liggen. In de ochtend testen is vaak duidelijker toch?

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    meestal is het nu nog niet ingenesteld, ik zou echt nog een paar dagen wachten hoe moeilijk ook. ik zie geen roze streep in ieder geval.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zie ook niets op mijn tablet.

Lees de laatste tijd trouwens ook veel berichten over dat deze Big Bazartesten vaak valspositieve streepjes geven. Dus echt betrouwbaar schijnen deze testen helaas ook niet te zijn.

12. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Vandaag 8 dpo opnieuw getest. Erge ms krampen dus ik verwacht er niet veel van maar het streepje is ietsje duidelijker dan 2 dagen geleden. Maar nog steeds niet mega duidelijk ofzo dus reken ze allebei maar als negatief.

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Tot mijn spijt zie ik m niet

14. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik zie ook niets helaas

15. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    In het echt is hij ook echt licht dus snap wel dat jullie hem niet zien. Daarom beschouw ik ze ook als negatief en word het maar afwachten :D;)

16. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Big bazar hebben een lange droogtijd. Bij mij liepen ze zelfs na een uur nog op.

17. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    Sorry ik zie ook niks

18. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Deze is van kruidvat en de opgedroogde bigbazar.

19. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    De opgedroogde bigbazar

20. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015