Twee vragen: ovultesten blijven negatief hoe kan dit? 2. Pijn door mogelijke eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 19 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Hoi dames. Tijd afwezig geweest hier. Ik weet dat ik zoiezo te weinig testen heb gedaan maar t was om even te kijken of ik het wel fijn vond dat testen. Dit deed ik op dag 9 negatief. Dag 12 negatief. Volgens mn app zou mn eisprong vandaag morge of overmorge kunnen komen. Dus gistere nog n test gedaan en uiteraard omo wit. Ik deed dit overigens met de action testen zijn deze wel betrouwbaar? Want op dag 9 had ik wel heel veel rekbaar slijm. Nu vandaag krampen gehad

Nog iets raars. Ik heb pijn in mn buik helemaal linksonderin net boven mn lies. Als ik erop druk doet t pijn heb hier ook steken als ik fiets of de trap opga. Toch nog n eisprong??? Of niet?? Door die testen ben ik zo in de war geraaktt!

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Als je ovutesten gebruikt moet je dit wel consequent doen. Nu is de kans groot dat je je piek gemist hebt of dat deze nog moet komen. Je hebt geen inzicht. Zie dat je meerdere lange cyclussen gehad hebt dus je eitje kan ook pas springen over 10 dagen. Mocht t deze ronde niet raak zijn zou je kunnen temperaturen. Iig minder prijzig en iets duidelijker als testen.
    Voor nu zou ik zeker doortesten. De pijn lijkt op groeipijn van een follikel meestsl volgt dan binnen een paar dagen je eisprong

3. Sarahhhh

Bedankttt!! Nu ook zere tepels. Gebeurd dit meestal voor of na de eisprong?

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik had dat meestal een week na ei. Maar dat verschilt per persoon.

5. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.655
    2.558
    113
    Ik heb het altijd de 14 dagen lang voor me nod zere tegels en borsten

6. Sarahhhh

Ik lees vaak sat zere tepels ná de eisprong komen. Maar eigg nooit vooor de eisprongg.

7. Sarahhhh

Hoesten doet ook zeer in de onderbuik

Deel Deze Pagina