Al paar dagen vruchtbaar slijm en vandaag temp stijging. Heb vandaag een uurtje later gemeten dan normaal maar wel dezelfde lengte slaap. Heb alleen met ovulatietesten dus geen piek gevonden.Wat denken jullie? Heb ik m'n ei gehad? En hebben we dan goed geklust?
Omdat je dus later hebt geslapen is het niet heel betrouwbaar, maar wel wat betrouwbaarder omdat hey het even aantal uur slaap hebt gehad. Of je nu je ei hebt gehad is nog niet te zeggen. Jouw temp piekt wel meer dus tis echt afwachten wat hij de komende 2 dagen gaat doen.
Bij een eisprong wel, maar die heb je nog niet gehad. Vraagje: ik zie een melding posi ovu. Daarna een blanco vlakje en dan een melding nega ovu. Hebben je tussen die 2 dagen in geen test gedaan (cd 20)?
Ja ik had getest. Ik kreeg een duidelijke streep maar net niet zo donker als de controlestreep. Dus ik vermoed dat ie toen alweer dalende was. Dagen erna werden weer tuurstreepjes
Ik hoop t maar. En dat we dan goed geklust hebben... vanavond voor de zekerheid maar nog 1 keertje. Dank voor t meekijken in ieder geval
Daar istie hoor. Ff geeft nog geen kruis, maar dit moet m zijn toch? Wel stuk later dan gepland, maar eff kijken of ie morgen nog hoger wordt..
Willen jullie nog een keer meekijken? Ik heb sinds twee dagen last van bloedingen. Het lijkt in alles op menstruatie maar m'n temp is nog zo hoog én het is een week te vroeg. Kan een innestelingsbloeding hevig zijn?
Als je al 2 dagen last hebt van bliedverlues dan heb je dat al sinds 3dpo? Dat kan dan geen innesteling zijn want dan is het nog bezig met de afdaling in je eileiders.
Nee vanaf 4. En ik vermoed zelf dat m'n ei een dag eerder was dan FF, dus kom je op 5dpo en 6dpo dat het nu is. Dus zou qua timing een innesteling kunnen zijn, maar het is best veel bloed, iets minder dan m'n normale menstruatie. Variërend van bruin tot donkerrood. Maar hoe zit dat? Kan dat echt lijken op menstruatie?
Vandaag was het alleen bruin en Temp was weer hoger dan gister. Dat is toch erg tegendtrijdig? Wel een test vandaag gedaan maar die was, zoals verwacht, negatief. Zou maximaal ook op 7 dpo kunnen zitten dus zegt eigenlijk ook niks
Wilt iemand meekijken naar mijn tempkaartje? Zie mijn fotoalbum. Heb paar dagen geleden dipje gehad en daarna steeg de temp fors. Nu blijft ie hoog. Zit nu 5 dagen voor nod. Zou het kunnen???
Ik zie dat je in meerdere topics van anderen om advies vraagt. Een tip; open even je eigen topic in plaats van in oude topics van anderen om advies te vragen