Hoiii, Ik heb een vraagje. Ik heb in maart een vroege miskraam Gehad. Nu zijn we weer 8 maanden verder. En denk dat ik morgen weer ongi ga worden. Heeft er iemand enig idee hoelang je lichaam Moet herstellen na een miskraam?
Je cyclus is hersteld dat is meestal het gene wat lang kan duren. Denk dus niet dat je nu nog 'last' van je mk kan hebben lichamelijk. Misschien zijn ovu testen iets voor je?
Sommige dames zijn gelijk de ronde erop al weer zwanger. Denk niet dat je lichaam nu nog herstellende is hoor! Bij mij duurde het ook lang na mn miskraam voor mijn dochter... 'Probleem' is dat ook al ben je bijv al 14 mnd bezig en heb je nog steeds geen kindje, ze toch tellen vanaf je miskraam. Dat noemen ze ook een zwangerschap. En in theorie duurt het gemiddeld 12 mnd. Dus theoretisch gezien binnen nu en 4 maanden voor jullie... Maar kak he... Het maakt het nog erger vind ik. Hopelijk is het snel raak voor jullie!!
Ik zit nu te wachten op de menstruatie na ronde 2 na mijn miskraam. heb gister negatief getest dus ik verwacht niet dat het raak is. van de een hoor je dat het heel snel weer raak is maar bij een ander duurt het heel lang. Ik heb toevallig vandaag met mijn schoonmoeder gekletst die een miskraam heeft gehad tussen mijn man en schoonzus in (tussen 1985 en 1991 in) en het 2,5 jaar heeft geduurd voor ze in verwachting was van mijn schoonzus na de miskraam Hopelijk mag je snel zwanger worden van een plakbaby!
Ik heb me dit ook weleens afgevraagd. Ik werd gewoon na 6 weken weer ongesteld en mijn cyclus was weer als voorheen, maar toch merkte ik dat er nog hormonen in mijn lijf zaten. Pas na 6 maanden merkte ik dat bv de pijnlijke borsten na eisprong weer op het oude niveau waren. Ik was wel langer zwanger bij mijn miskraam, dat zal ook meespelen. Uiteindelijk raakte ongeveer 7 maanden na de miskraam weer zwanger (minder rondes door lange cyclus). Ik hoop voor je dat het snel raak is!
Niet lang. Na mijn ma vorig jaar was mijn cyclus maar 1 week langer dan normaal (ovu testen) dus dat gaat vrj snel. Maar dat geeft geen garanties hoe snel je weer zwanger mag worden...
Hoelang je zwanger was wil niks zeggen over hoe snel je weer zwanger bent. Dit is echt bij iedereen anders.
Ik ben ooit de 2e ronde na mk zwanger geraakt en eenmaal 18 rondes erna mbv ziekenhuis en hele set hormonen. Dit zegt dus allemaal niks. Ik heb deze maand miskraam gehad en zit nu weer in de wachtweken. Het zou zo maar weer gelukt kunnen zijn want vorige maand was 1e poging en ook dat was voor ons een wonder. De eerste baby duurde 3jaar eer we goed zwanger waren;( Succes