Hoi Dames, Afgelopen zaterdag heb ik een test gedaan. Afgelopen maandag was m'n nod. De test was negatief... althans dat dacht ik. Heb hem vrij snel weggegooid. Nu is het woensdag en nog geen menstruatie te bekennen. Ik voel me ook niet zoals het moet. Nu heb ik ergens gelezen dat je cyclus een keer raar kan doen. Maar dat als je 3 dagen over tijd bent de kans op zwangerschap wel toe neemt. Wat zeggen jullie? Ik ben vanaf april al van de pil af en ook serieus gaan proberen voor een 2e. Graag jullie meningen. Ps. Waarom ik eerder heb getest? Ik ben naar walibifrightnights geweest en wou het graag weten ivm de attracties en dergelijke.
Nog een testje doen? Als je zwanger bent verdubbeld je hcg waarde iedere 2 a 3 dagen, dus zou de kans op een positieve test nu groter moeten zijn dan zaterdag. Had je tot nu wel een regelmatige cyclus?
Ja precies. Mwoah regelamatig.. tussen de 28 en 30 dagen. Daar varieert het mee. M'n laatste menstruatie begon op 3 oktober.
Ja lijkt me best regelmatig.. Het enige wat je kan doen is nog eens testen meer kan je er niet van maken denk ik.. Ik bedoel het moment dat je ook maar een dag over tijd bent kan betekenen dat je zwanger bent. Het kan uiteraard ook zijn dat je een aardige uitschieter hebt deze maand (wil je niet ontmoedigen, alleen behoeden, begrijp me niet verkeerd) dus hou daar ook een ietsiepietsie rekening mee.. Maar las dat het je tweede is en dat je je niet voelt zoals ''het hoort'' dus ik sluit niks uit Ik zou zeggen, naar de kruitvat, en hou ons op de hoogte ^^.
Hihi dat doe je ook niet hoor. We moeten natuurlijk ook wel realistisch blijven. Ik zal morgenvroeg of vrijdag morgen gaan testen. Denk wel eerder aan vrijdag hoor. Want we gaan een weekendje weg. En ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Wel gek. Want dit is de eerste maand zonder ovulatietesten. M'n ei altijd rond de 14e of 15e dag. Maar goed we gaan het zien. Ik heb vanochtend m'n urine ook ingeleverd bij de ha. Ik vermoed ook een blaasontsteking ivm pijn bij m'n nieren. Moest ook een vragenlijst in vullen. Daar stond ook de vraag op of ik menstrueer of zwanger ben. Ik heb er neer gezet dat het wel kan. Vanmiddag na 2 uur moet ik bellen.
Oh dat is super dan gaan ze daar sowieso op testen en dat is veel gevoeliger! Dus dan zou je het eigenlijk vanmiddag al moeten weten! Ah spanneeend En wat betreft de ovu testen, je zult het altijd zien, als je een keer er wat minder actief mee bezig bent.. hup, dan is het raak
Inderdaad nog een keer testen ik ben zelf een keer 2 weken overtijd geweest en toen alsnog ongesteld dus alles kan
Temperatuurkaarten Hey dames Ik ben vrij nieuw hier maar dan als in eerste post hihi. Ik heb een vraag of nouja wil graag de mening vN een ander weten over mijn temp kaart. Morgen ben/zou ik 6weken zwanger/zijn Ik heb op dag 37 (23dpo) in de middag bruinverlies gehad en op dag 38 (24dpo) 1 tampon (Sorry) bloed in totaal gehad. Verloskundige gebeld wel positief heeeel licht op dag 30 (16dpo) en die zei innesteling of vanwege het "stoeien" de avond ervoor dat er een bloedingtje is opgetreden. Nu zie je op mijn temp kaart dat ik na de bloeding even zakte naar 36,9 (36,6 gm) en nu weer volop stijgt naar 37,2. Ik heb volgende week een echo met 7 weken om te kijken hoe of wat maar wat mij opgevallen is is dat ik niet meer zo misselijk ben maar wel veel meer last van mijn borsten heb en deze ook zeker groeien. Ook sinds een dag of 2 giga veel lucht in mijn darmen. Ben ik nou gewoon nog zwanger of vanwege de dip in temp toch niet?!? Help!!
Ik zou even een nieuw onderwerp/topic openen in "temperatuurkaartjes" Als je wilt dat meiden je info geven over je temp kaart. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Heb je altijd lange cyclussen gehad? (dat basseer ik op je bruin+bloedverlies op dag 37+38), als dat een innesteling zou zijn moet je cyclus minimaal rond de 45 dagen zijn. Ik heb zelf geen ervaring met tempen, dus het enige wat ik je kan zeggen is dat je het beste een testje kunt doen.. dan heb je zekerheid? Want als ik het goed begrijp weet je niet zeker of je zwanger bent? Als je wel zeker weet dat je zwanger bent en ik het dus verkeerd begrepen heb,(sorry daarvoor) neem ik aan dat een dipje in je temperatuur niet meteen wil zeggen dat je ineens niet meer zwanger bent... maargoed nogmaals ik ben geen temp expert
Hee dames, Ik heb zowizo een blaasontsteking. Vanmiddag kan ik antibiotica ophalen. Dus misschien is het dan wel verstandig om morgenvroeg te testen ivm de antibiotica. Ik zal me morgen weer melden x
Hier het zelfde appelsap, eerste dag laatste menstruatie was ook 3 okt, NOD 31 okt en hier vanmiddag nog getest maar negatief.. Ik hoop dat jij meer geluk hebt morgenvroeg, succes!!