Even meedenken please?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Maartt, 7 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Willen jullie met me mee denken?

Ik was 26 september ongesteld geworden. Mijn cyclus is 31 dagen.
    Na 2 weken kreeg ik weer een bloeding, de dag van mijn eisprong (ik voel mijn eisprong), die bloeding duurde maar liefst 6 dagen (niet zoveel als een normale menstruatie, meer af en toe vooral na de stoelgang:cool:).

Vervolgens moest ik 27 oktober ongesteld worden, dit werd ik niet.
    Toen dacht ik misschien was die ovulatiebloeding wel een menstruatie?
    1 november dacht ik in de avond misschien moet ik even testen, had er nog 1 van de Action liggen. Die was negatief.

Ook heb ik in de tussentijd een uitstrijkje gehad, die was goed. Dus daar kwam die tussentijdse bloeding ook niet van.

Tot op heden ben ik nog niet ongesteld maar het voelt wel alsof ik het moet worden. Heb al 2 weken op en af kramp.

Ik heb nu 18 december een afspraak gemaakt bij mijn gyn.
    Heeft het nog zin om voor die tijd een test te doen? Die van 1 november was negatief. Dan heeft het toch geen zin om nu weer te testen?

We hebben onveilige sex gehad vlak na mijn menstruatie van 26 september. En ergens vlak voor 27 oktober.
    Ik ben nooit overtijd en mijn cyclus is eigenlijk altijd 31 dagen.
    Snap er niks van :( Stress? In mijn ogen kan ik onmogelijk zwanger zijn.

Maar goed mijn vraag.. Wat is jullie kijk hierop. Ik ben altijd een beetje een muts met dit soort dingen.
    En een zwangerschap is niet erg gepland. Ja, ik weet dat je dan veilig moet vrijen.

2. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Wat er wel aan de hand is zou ik echt niet weten, maar dat je zwangere bent lijkt me aardig uitgesloten. Behalve als je ineens een ie had rond 27 oktober, maar dan kun je dat toch nog niet testen.
    Wel vreemd dat er ineens gekke dingen gebeuren, ik hoop dat de gyn daar een verklaring voor kan vinden.

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Dank je voor je reactie.
    Mijn idee.. Ik wacht maar gewoon af tot 18 nov. Misschien is het toch stress ofzo.

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik denk ook niet dat je zwanger bent, Soms kun je een cyclus overslaan of een langere cyclus hebben zonder aanwijsbare oorzaak.
    Mag ik vragen wat de reden is dat je naar de gyn gaat?

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Omdat ik vorig jaar een tijd heb gehad met veel tussentijdse bloedingen. Wel met een duidelijk cyclus. We hebben het toen na de onderzoeken afgedaan met het feit dat het door de borstvoeding kwam. Echter drukte ze me wel op het hart als ik weer tussentijdse bloedingen kreeg ik aan de bel moest trekken. Vandaar dat ik nu ook weer een uitstrijkje heb gehad. Nu krijg ik 18 nov weer een echo.

Ik weet dat cyclussen overslaan ed. normaal kunnen zijn. Alleen is het bij mij echt wel heel gek. Ik had zelfs direct na de bevalling weer een cyclus van 31 dagen (zelfs met volledige borstvoeding :$)
    Maar goed misschien maak ik me drukker dan nodig is en stelt dat nu de boel uit.

Deel Deze Pagina