Tweeling!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Nadine2, 6 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadine2

Nadine2 Lid

6 dec 2016
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nu 24 weken zwanger van onze eerste 2 kindjes, super spannend allemaal! Nu ben ik benieuwd of er meerdere (aanstaande) tweeling mama's op het forum zijn. Ik ben namelijk heel erg benieuwd naar ervaringen :)

Liefs Nadine

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.065
    17.022
    113
    Wat leuk! Lijkt me heel bijzonder, een tweeling dragen :)

In de gedeeltes "bevallingslijsten" en "zwangerschapsclubs" zijn wat groepjes met mama's/zwangeren van tweelingen, misschien kun je daar ook eens kijken :)

3. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Klopt, en op facebook zijn ook een hoop clubjes :)

4. Nadine2

Nadine2 Lid

6 dec 2016
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel ik ga een kijkje nemen!

5. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik ben ook zwanger van een tweeling en klets ook mee in dat clubje op zp😊 Veel dames zijn daar al in t laatste gedeelte van de zwangerschap dus vers bloed is welkom😉

6. laziza

laziza Lid

9 apr 2016
    13
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mijn tweeling is nu 3 maanden, het is echt speciaal om er 2 te dragen en de bevalling,,echt prachtig dat ons lichaam dit aankan. De placenta vond ik zo wonderbaarlijk , 2 zakken naast elkaar met 2 navelstreng. Echt wauw.
    Geniet ervan de zwangerschap vond ik echt heel erg zwaar, niet te vergelijken met een eenling. Geniet ervan! !

7. Nadine2

Nadine2 Lid

6 dec 2016
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het inderdaad ook zo bijzonder om in verwachting te zijn van 2!
    De zwangerschap gaat bij mij gelukkig goed alleen mn buik is nu al enorm haha!
    Laziza hoe was de bevalling? Daar zie ik heel erg tegenop! De gyn vertelde mij gisteren dat ik moet rekenen op een keizersnede omdat ze vanaf het begin al beide dwars liggen in mn buik :(

Ik heb de groep ontdekt sophia89! Leuk om alle ervaringen te lezen!

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gefeliciteerd! Je bent al een heel stuk op weg zeg, super! Er is hier idd een clubje op ZP en op Facebook zijn ook een hoop leuke tweeling groepjes. Heb ik zelf wel veel aan hoor want ik denk ineens "Jeetje, heel de wereld is gericht op 1 kindje!"

Deel Deze Pagina