Hallo allemaal, Ik ben nu 24 weken zwanger van onze eerste 2 kindjes, super spannend allemaal! Nu ben ik benieuwd of er meerdere (aanstaande) tweeling mama's op het forum zijn. Ik ben namelijk heel erg benieuwd naar ervaringen Liefs Nadine
Wat leuk! Lijkt me heel bijzonder, een tweeling dragen In de gedeeltes "bevallingslijsten" en "zwangerschapsclubs" zijn wat groepjes met mama's/zwangeren van tweelingen, misschien kun je daar ook eens kijken
Ik ben ook zwanger van een tweeling en klets ook mee in dat clubje op zp😊 Veel dames zijn daar al in t laatste gedeelte van de zwangerschap dus vers bloed is welkom😉
Mijn tweeling is nu 3 maanden, het is echt speciaal om er 2 te dragen en de bevalling,,echt prachtig dat ons lichaam dit aankan. De placenta vond ik zo wonderbaarlijk , 2 zakken naast elkaar met 2 navelstreng. Echt wauw. Geniet ervan de zwangerschap vond ik echt heel erg zwaar, niet te vergelijken met een eenling. Geniet ervan! !
Ik vind het inderdaad ook zo bijzonder om in verwachting te zijn van 2! De zwangerschap gaat bij mij gelukkig goed alleen mn buik is nu al enorm haha! Laziza hoe was de bevalling? Daar zie ik heel erg tegenop! De gyn vertelde mij gisteren dat ik moet rekenen op een keizersnede omdat ze vanaf het begin al beide dwars liggen in mn buik Ik heb de groep ontdekt sophia89! Leuk om alle ervaringen te lezen!
Gefeliciteerd! Je bent al een heel stuk op weg zeg, super! Er is hier idd een clubje op ZP en op Facebook zijn ook een hoop leuke tweeling groepjes. Heb ik zelf wel veel aan hoor want ik denk ineens "Jeetje, heel de wereld is gericht op 1 kindje!"