Bekijk bijlage 520456 8 januari (0) 9 januari (0) 10 januari (0) 11 januari (0) 12 januari (0) 13 januari (1) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 14 januari (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 1 Wachtbankje 0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3) WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -----------------------------------------------------------------
xmaaike, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 (1e ronde na vroege miskraam) nod is 12 januari. Mijn NOD is een beetje een gok omdat ik niet precies weet hoe mijn cyclus verloopt omdat de vorige ronde helaas in een vroege miskraam is geëindigd met 4w4d, maar mijn vriend en ik hebben samen besloten er toch meteen weer voor te gaan, omdat onze wens hier alleen nog maar groter door is geworden.
Bekijk bijlage 520464 8 januari (0) 9 januari (0) 10 januari (0) 11 januari (0) 12 januari (2) xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK) Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 13 januari (1) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 14 januari (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -----------------------------------------------------------------
Wat naar van je vroege miskraam! Ik hoop heel erg dat je deze ronde weer zwanger bent en uiteraard op een fijne zwangerschap. Ga je ovulatietesten gebruiken?
Ja, ik gebruik van die dipsticks van ebay, maar die werken prima bij mij. De vorige ronde was de eerste ronde dat ik ook heb getemperatuurd, en ik ben van plan dit deze ronde weer te blijven doen. Gebruik jij ovulatietesten?
Hoi Florina, goed dat je direct een nieuwe hebt aangemaakt! Ik wil er weer graag bij. NOD 12 januari,30 jaar, tweede kindje, ronde 2. Florina en xmaaike, veel succes deze ronde, hoop op roze deze maand .
Fijn dat ze zo goed werken! Zijn zeker ook goed geprijsd? Ik gebruik ovulatietesten van zwanger & kids, ben ik erg tevreden over. En temperaturen doe ik ook, vind dat in combinatie met ovulatietesten echt heel goed werken! Heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus? Jammer dat je je hier ook moet aansluiten, maar hopelijk brengt deze ronde meer geluk voor ons allemaal met zich mee ! Je staat erbij.
Ja, ze kosten echt bijna niks, ik bestel er altijd gewoon 50 tegelijk, gelijk een goede voorraad. Mijn cyclus zit altijd tussen de 32 en 35 dagen, ik ben nu gewoon maar uitgegaan van 35 dagen.
Hoi mag ik hier ook mee praten? Faeliv, 27 jaar, ronde 8 en eerste kindje. Helaas net een hele lange cyclus achter de rug dus heb geen idee wat mijn nod nu precies gaat zijn, ik denk 9 januari. We hebben besloten nog geen ovulatie testen te gaan gebruiken dus tis nog op goed geluk. Heftig Maaike, hopen op meer geluk deze ronde.. Blijft een bijzonder wonder en kindje voldragen. Gezellig Florina, zelfde clubje!
Bekijk bijlage 520496 8 JANUARI (1) Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 9 JANUARI (1) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 10 JANUARI (0) 11 JANUARI (0) 12 JANUARI (2) xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK) Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 13 JANUARI (1) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 14 JANUARI (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -----------------------------------------------------------------
Dat is inderdaad handig, heb je er nu nog veel? Hopelijk is dit de laatste maand dat je ze nodig hebt Hier ook maximaal 35 dagen, vind ik altijd zo lang wachten Je staat erbij Heel veel succes deze ronde! Jammer dat het niet gelukt is, maar deze maand op roze hoor! Vervelend zo'n lange cyclus! Hoe lang heeft 'ie nu uiteindelijk geduurd? Merk je altijd wel dat je in je vruchtbare periode zit? Komt vast goed! En inderdaad gezellig, laten we volgende keer samen voor een zwangerschapsclubje gaan deal?!
Mag ik ook bij? NOD = 11 januari Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, 1e ronde het zou wel kunnen dat ik weer uit de groep ga want ik weet altijd heel goed mijn ovulatie te voelen maar heb lange en onregelmatige cyclussen en heb nu even rekening gehouden met gemiddelde cyclus van 44 dagen maar kan zomaar korter zijn! (Dat hoop ik uiteraard)
En ik dacht dat 35 dagen een lange zit was. Ik hoop wel voor je dat je cyclus wat korter wordt in de loop van de tijd. Hopen op een roze lijst dit keer!
(Helaas) mag ik me ook weer melden. Vandaag ongesteld geworden! Ik zal 28 dec mijn ovulatie hebben en 11 januari is mijn NOD. Wij gaan ronde 2 in voor ons 2e kindje! Ik lees later even bij! Maar dames die ook over moesten, jammer en iedereen succes deze ronde. Op naar een roze lijst!
Hoi meiden, Ik kom me ook (helaas) weer melden, ben vandaag ongesteld geworden Mijn nod zal zijn op 10 januari. Starry~32 jaar~ 3de kindje~ronde 7~ Op naar een vruchtbaar nieuwjaar ♧
Bekijk bijlage 520524 8 JANUARI (1) Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 9 JANUARI (1) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 10 JANUARI (1) Starry - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 7 11 JANUARI (2) Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Lismam - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 2 12 JANUARI (2) xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK) Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 13 JANUARI (1) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 14 JANUARI (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -----------------------------------------------------------------
Welkom Pitahaya, Lismam en Starry! Hopelijk voor jullie ook het gewenste resultaat deze maand, heel veel succes