Hallo Ik lees overal dat de kv 2v5 tegenwoordig minder betrouwbaar is evenzo de kv +test De action wel ineens goed? Ik weet het niet.. Zie door de bomen het bos niet meer.. Welke test is nou gevoelig en betrouwbaar? Alvast bedankt!
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/647483-welke-zwangerschapstesten-moet-kopen.html
Ik vind de action testen heel goed en kun je vrij vroeg mee testen en eigenlijk heb ik nog geen indroog streepjes gezien Clearblue met indicator ook super Maar duurder Liefss
KV geeft tegenwoordig helaas vaak een indroogstreep maar dat is altijd na afleestijd. Je kunt ze dus nog prima gebruiken maar dan moet er wel binnen 5 minuten wat te zien zijn.
Dit zeker, maar ik vind wel dat ze minder snel duidelijk worden. Dat duurt vaak wel 10 min. Maar je moet het streepje binnen de 5 zeker zien.
Ja inderdaad. Echt super lastig dat ie zolang nodig heeft om goed op kleur te komen. Maar wat je zegt er moet wel al wat te zien zijn binnen de tijd.
Ik heb nu 2x de Etos 2 v 5 gebruikt . 2e streep kwam ook pas heel laat . Kruitvat testen waren tot nog toe het beste . .zeker voor NOD
ik vind ook de acion testen zeer goed mijn 2e vroeg getest en toch een licht streepje dus ik vind ze top en ga ze deze ronde weer eerst halen
Ik had testen van zwanger en Kids besteld de uiterst gevoelige dipstick. Zag later dat deze schijnbaar erg onbetrouwbaar zijn en vaak een lijntje geven ook bij niet zwanger. Ik ben vandaag op wachtdag 4 na de terugplaatsing. Ik kreeg de testen net binnen dus meteen maar 1 geprobeerd om te kijken wat die doet. Maar hij is echt hartstikke negatief witter dan wit. Dat had ik natuurlijk ook wel gedacht 4 dagen na de tp maar dacht eens kijken of er een vals lijntje komt maar nee hartstikke wit zelfs geen indrooglijn.
Dankje allemaal.. Vamdaag action gehaald maar ben sowieso veel te vroeg.. nog geen menstru gehad na stoppen met prikpil (wel onveilig gevreeen) maar voel me zo raar.. Geduld.. geduld.. geduld... En action is in ieder geval betaalbaar als je aan je testdrang wil toegeven lol.. Nogmaals dankdank
als jullie dut zien wanneer zouden jullie dan zeggen dat de piek was? 2e van onder? of de 2e van boven? groetjes joy de foto staat schuin. dus 2e van links of 2e van rechts