Hoi allemaal, Gisteren deze test van de Action gedaan. Gelijk een tweede streep, maar binnen een kwartier verdween hij weer. Besloten om vandaag nog een keer met ochtendurine (ook met Action) te testen en nu heb ik 2x een negatieve test. Ik zit nog 4 dagen voor NOD, die rond 10 april zal zijn. Zit al een tijdje met hele lichte menstruatiekrampjes en vannacht ietswat misselijk. Kan iemand iets zinnigs zeggen over de test? Liefs, Ninn
Misschien ben je wel zwanger maar deze test is hekaas negatief. Ik zie opgehoopt vloeistof en daar waar de streep moet staan staat hij helaas niet. Misschien een kv2 proberen?
Wat vervelend dat dit is gebeurd. Ben je blij met een tweede streep en wordt je hoop meteen de grond in gedrukt . Maar op je foto's zie ik helaas geen positieve test maar opgehoopte vloeistof. De tweede streep hoort namelijk meer naar links te staan en wat je nu ziet is ook geen mooie rechte streep. Dat hij na een kwartier verdween bevestigt voor mij dat het opgehoopte vloeistof was. Maar met 4 dagen voor NOD ben je nog vroeg! Hopelijk alsnog een mooie positieve test over een paar dagen.
Streep staat inderdaad te ver naar rechts... Je bent nog vroeg en action is niet zo heel gevoelig dus het kan nog alle kanten op