Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavanbo, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Nog steeds hetzelfde hier. Ongigevoel is wel minder en soms weg. Maar sinds gisterenavond zijn mijn borsten onwijs zwaar, groot en erg pijnlijk. Tepels lijken er wel af te vallen en het doet pijn om ze tegen mijn bh te voelen. Tegen de avond zijn mijn borsten erg warm en voelen ze vanbinnen ook erg warm. Ook mijn rug is killing me.
    Nog even geduld.

2. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hai Mamavanbo!

Die ongi krampen ( en dat warme gevoel wat je dan in je onderbuik voelt?!?)herken ik ook Ik heb sinds vanochtend een lichte misselijkheid, mijn tepels zijn af en toe stijf en zijn dan heel even gevoelig. Ik eet nog steeds erg veel ( ik blijf honger houden?) het lijkt net of er af en toe gestuiterbalt word in mijn onderbuik, en borrelt nog steeds, Ik heb ook een beetje pijn in mijn rug, maar dat voel ik echt alleen als ik in beweging kom. En wat betreft mijn benen.. die voelen ook erg moe aan... ( en ik maar denken dat het kwam van het Steppen, wat ik elke week doe).Ben jij ook zo moe?

Zou het dan toch zo zijn?....Ons lichaam kan ons toch niet zo erg voor de gek houden????

Moeilijk hé afwachten... maar het is niet anders toch?

Hou mij op de hoogte. Ik hoor het wel als er "weer" iets bij komt.

Liefs Najet

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Ja hoor moe ben ik ook. En word vooral snel moe als ik iets doe.
    En als ik dan in bed lig dan weet ik met mezelf geen blijf.
    Hoop dat we snel zekerheid hebben dat we kunnen beginnen genieten.

Deel Deze Pagina