Mooi! Gefeliciteerd! Zo zag het er bij mij ook uit. Heb je nog gekeken toen ze allebei droog waren? Dan kun je de vergelijking wat eerlijker doen.
Helaas niet echt... bovenste twee op de foto waren 11 en 12 dpo, onderste 14 dpo. Maak me wel beetje zorgen nu.. kan dit ook komen doordat ik ineens vannacht moest plassen (ander nachten voorafgaand aan de test niet) waardoor mn ochtendurine minder geconcentreerd is? Ik heb gisteren op 13 dpo een andere, veel minder gevoelige test gedaan van etos, die geschikt zijn vanaf 14 dpo. Was ook positief, heel licht ook wel. Die ga ik morgen herhalen in de hoop dat die duidelijk is toegenomen.
Volgens mij is hij wel weer wat opgelopen. Vooral als jij dadelijk goed droog is. Nog niet wanhopen! Plassen in de nacht maakt niets uit. Als je maar niet drinkt.
Ik heb mn blaas helemaal leeg geplast s nachts en vervolgens paar slokken water gedronken.. met mn slaperige hoofd niet gerealiseerd dat dat onhandig was.. Hoe de test er opgedroogd uitziet, zie ik vanavond pas, ben nu op mn werk. Maar had hij niet al moeten knallen nu?