Hoi dames, Misschien een domme vraag.. ik ben nieuw hier en zou graag volgende cyclus starten met tempen. Ik heb hier al wel wat opzoek werk rond gedaan en ik denk dat ik het snap Maar nu wou ik vragen welke thermometers jullie aanraden? Mij leek zo een oor ding wel handig, maar vind er weinig van terug. Iemand tips of ervaringen? Dankje!
Rectaal is echt vele malen betrouwbaarder. Het gaat soms om kleine verschillen, met een oorthermometer is de marge te groot, oraal ook is mijn ervaring. Gewoon een goede rectale thermometer werkt dus het best
Yup alleen rectaal en vaginaal is betrouwbaar. Via het oor, de mond of onder de oksel is zeer af te raden en zeer onbetrouwbaar Succes!
Dankje dan ga ik dadelijk eens kijken voor een gewone thermometer.. enneuh wat doen jullie, rectaal of vaginaal? Of is dat niet zo van belang als ik het goed heb doe je dit elke dag voor je opstaat en heb je je eisprong dus eigenlijk de dag voor de steiging? Of zie ik dit nu fout? Kan soms niet goed uit aan al die dingen. Sorry voor de vragenlijst X
Elke ochtend rectaal. Zorgen dat je elke dag op dezelfde tijd tempt. Dus ook op vrije dagen je wekker zetten. Idd zal je dan zien dat hij op een gegeven moment met minimaal 0.3 gaat stijgen en hoog blijft. Je eisprong is dan inderdaad de dag voor de 1e verhoging geweest!