Van de boobs weet ik dat heb ik elke maand, kan ik niks op peilen. Betreft kilo aankomen, tja volgens mij heeft elke vrouw dat vlak voor menstruatie? Ik heb het in elk geval al heel wat jaar. Humeurig en moe dat zijn toch wel twee nieuwe dingen, die niet elke maand voorkomen, maar goed daar ga ik geen zwangerschap op gooien. Alleen die ene positieve test maar wil er eigenlijk van uit gaan dat het niks is.
Op moment niet ben aan hetwerk heb ze nog wel op tel staan zal straks ff in pauze kijken of ik ze naast elkaar neer kan zetten
Tijdens pauze ff na action gerend 5 minuten na afleestijd blanco.... Die anderen(van apotheek) dan toch vals positief? Houdbaarheid was ergens eind dit jaar dus dat kan het niet wezen.
Ik ook niet, huisarts gebeld die zegt ja die action is niet zo gevoelig, die andere kunnen hcg met 8 al oppikken ofzo zij hij, hij dacht dat het gewoon fout is gegaan en dat het heel vroeg mis is gegaan. Omdat die van vanmorgen met ochtend urine was de concentratie nog hoog was. Moest over een week weer testen met ochtendurine, is dan ook geen bloeding op gang wou hij me doorverwijzen.