2 soorten testen, de extra gevoelige sensitest & kruidvat 2v5. Ik ben nog veel te vroeg, uitgaande van vorige cyclus is de 27e mn nod. Deed eigenlijk een testje voor de gein & ineens een totaal onverwachtse tuurstreep Zirn jullie het ook?
Ik heb van beide merken nog testen in huis, dus ik kan van beide merken nog testen doen Onderling vergelijk ik ze niet idd.
Op foto vind ik hem ook grijs idd, in t echt wel meer roze. Maar zo licht vind ik zelf erg moeilijk beoordelen! Zou ik morgen al de early predictor kunnen doen? Jij gefeliciteerd! Ik heb je topic stilletjes gevolgd
Ik zie ze! En vind ze eigenlijk helemaal niet grijs ogen! Spannend dat je al getest heb. Mijn NOD is 26/27 augustus, maar probeer mijn geduld te bewaren
Predictor moet idd wel ook heel gevoelig zijn echter sloeg die gister bij mij ook nog maar heel licht uit. Misschien toch nog even door testen met de kV voor je predictor doet ?
@LiefenLeed Jaa heel spannend! Leuk dat we zelfde nod hebben! Hopelijk allebei een mooi roze streepje binnenkort Ik wilde eigenlijk tot woensdag wachten maar ik werd met het testvirus besmet in het nod groepje @Ashleyrachel Hmm dan kijk ik eerst de sensitest & kv weer even aan morgenochtend. Bedankt
Ik zie ze idd ook op de kv test Omdat je al met de kv testen begonnen ben zou ik daar even mee verder gaan en dan overmorgen of de dag erna een predictor early doen. Zelf had ik overigens op 10 dpo al wel een mooi streepje op de predictor early
Toch blij dat ik niet de enige ben die ze ziet! Ik ga morgen weer een sensitest & kv doen! Zal jullie op de hoogte houden! Ik sla mn wijntje vanavond maar wel even over voor de zekerheid
Geen tuurders meer nodig! Hier mijn oploop van testen & als kers op de taart een positieve early predictor (eigenwijs)! Geen idee waarom de foto's draaien... kruidvat is rechts vandaag, sensitest is onder vandaag
Wauw @Jess93, ik weet nog dat je je hier laatst kwam aanmelden en dat je zei pas in het najaar voor een tweede te willen gaan. Wat ben jij extreem vruchtbaar! Fijn, hoor . Wees daar maar héél blij mee en dankbaar voor. Gefeliciteerd!