hoi lezers, Ben nieuw op dit forum en de tijd van test en zwangerschappen ligt al 8 jaar achter me. Alleen had ik dit weekend vermoeden zwanger te zijn. We doen al jaren natuurlijke planning en mijn app werkt altijd goed. Nu heb ik wellicht toch een keer een vroege eisprong gehad, want ik voel me beduidend anders, ofwel zwanger. 6 januari zou mijn menstruatie komen, alleen heb ik toch maar vast getest om indien nodig te starten met foliumzuur etc. Wat denken jullie als je de foto ziet...?het zal even flink schrikken en wennen zijn, maar toch heel welkom.
Dank voor je reactie. Dat kan wel maar nu maak ik de foto wel na 15 minuten. Die eerste foto is van 2 minuten...
Dank voor jullie meekijken. Ik denk het zelf ook... ik heb alleen niet zoveel vertrouwen in de action test (action early), maar had gister geen andere mogelijkheid dan de action die op loopafstand zit. Morgenochtend of vrijdag nog maar een keer. In ieder geval ga ik maar beginnen met slikken...
Lijkt me zeker positief. Je doet alleen aan NFP via een app dus zonder temperaturen en ovulatietesten oid?
Klopt idd, waarbij we een hele ruime en veilige marge aanhouden. In acht jaar tijd geen enkele zwangerschap. We hebben twee kids en bij beiden ook niet snel /“makkelijk” zwanger geraakt... Nu dus wellicht onverwacht wel...
Deze is mooi positief hoor! Lijkt me te donker om op je eisprong te reageren. Zou vrijdag nogmaals testen met dezelfde test, dan kun je de oploop bekijken en als hij mooi opgelopen is ben je gewoon zwanger In ieder geval zo snel mogelijk die foliumzuur erin!
Die is duidelijk! Gefeliciteerd met deze nieuwjaars verrassing! Ik ben benieuwd naar je verdere testen..
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Ik zal vrijdag nogmaals testen: inmiddels beginnen met de pilletjes. Het is idd de verrassing van het jaar...