Normaal altijd nette cyclussen van 5 weken. Dinsdag had ik ongesteld moeten worden, maar niks... Gisteren kon ik nog niet echt iets zien, maar vanavond weer getest en nu dit.... Wat denken jullie??? Pff spannend!
ik zie helaas niets sorry.. ook niet met inzoomen (dan valt het helemaal weg ) anders morgenvroeg eens opnieuw proberen
Ik twijfel of ik iets zie. Maar is opende foto wel een echte tuurstreep. Zou idd morgen ochtend nog een een keer testen
De positie van de foto is niet ideaal. Ik lijk wel wat te zien maar twijfel of het een pennenstreek,is
Ik zie ook een heel licht streepje. Heb je deze foto gemaakt met flits? Zoniet anders even met flits maken dan zie je het soms duidelijker. Zoja dan hoop ik dat die oploopt
Eerlijk gezegd zie ik niks, maar als je dinsdag ongesteld had moeten worden dan had je nu wel een duidelijke streep moeten hebben. Kan het zijn dat je eisprong wat later was?
Ik ben ook benieuwd, zie ook behoorlijk duidelijk een streepje, die aan de bovenkant wel meer gekleurd is dan aan de onderkant