Op 23dec een kijkoperatie gehad ivm een bbz en daarbij is mijn linker eileider verwijderd. Al na 1.5 week had ik een negatieve test in handen en nu een positieve ovulatie test jeeeeeeeej!!!! En nu allemaal tegelijk! Ei ei ei en we zijn zo blij Ik heb mn ei gevonden en dat vieren wij...ei ei!!! Hopelijk over 2 weken.......ofja laten we eerlijk zijn waarschijnlijk over dag of 10 al een test.....een positieve test. Morgen toevallig ook controle bij de gyn dus hopelijk kijkt ze meteen hoe de status van mn eitjes is. Happy happy
Haha moest lachen om je bericht. Maar wat super dat je lichaam weer lijkt te functioneren. Wie weet is het eitje morgen al gesprongen. Succes!
Nou vanmorgen de controle gehad en alles zag er tip top uit en mn ei was al gesprongen!! Alleen helaas wel aan de linkerkant dus maar een kleine kans dat het raak gaat zijn . Ik hou toch goede hoop en gooi er de 27ste een test tegenaan, op die dag al 11 jaar samen met vriendlief. Extra bijzonder als hij dan positief is en als hij negatief is kunnen we het die avond lekker op een zuipen zetten om ons jubileum te vieren . Gooooooo eitje!!!
Nou vanmorgen getest en..................drumroll please................. Negatief! Inmiddels wel 2 flessen wijn rijker en alweer 11 jaar dezelfde kerel dus vanavond tijd voor een feestje