Heel licht. Moet ik zeggen dat ik ook pas om iets voor 11 uur heb getest. En was om half 8 nog wezen plassen. Maar denk dat deze test wel genoeg zegt. Het is ook gek dat de cb plus maandag een plusje gaf. Die reageert bij 25. Een gisteren gaf bloedtest 25 aan dus kan gewoon niet goed zijn.
Heel eerlijk ik zou me niet teveel vastpinnen op de donkerte van de streep, zeker niet bij deze testen momenteel. Overigens betekent het reageren bij 25 zeker niet dat hij dan duidelijk of knal moet zijn, hier had ik met deze testen nog geen knal terwijl de waarde in mijn bloed 172 was Ik begrijp je relativering en hoop dat deze uiteindelijk onterecht blijkt, ik denk dat je hierin beter uit kunt gaan van enkel de waardes in je bloed die gemeten worden. Begrijp ook dat je liever gisteren als vandaag duidelijkheid hebt of het goed zit en gaat en een stukje controle daarop wil voor je eigen gemoedsrust. Duim voor een goede bloedwaarde komende week.
Nee hoop dat mn lichaam het snel oplost en ik gelijk verder mag. Hebben nog 1 cryo over. Ga ook eens informeren of scratching niet wat is.
Wat een verdriet meis.. Een scratching raad ik je tevens zeker aan! Ik raakte beide keren na de scratching direct zwanger en bleef het ook. Veel succes!
Hóe gaat zo'n scratching in zn werk? Dat moet toch in een rustmaand? Waar heb jij dat laten doen? Ik denk dat het door de adenomyose komt dat het niet goed nesteld ofzo. Nu al 2e keer dat het tussen 4 en 5 weken mis gaat.
Wat is dat? Dat ken ik niet.. Je doet het in de cyclus voor je poging. Ik heb er een voor een volle poging gedaan (zoon J) en een voor een cryo poging (deze zwangerschap. Zodra je ongesteld word begin je met je poging zeg maar. Ik heb de eerste in amstelveen bij het amstelland ziekenhuis gedaan, dit doe je zonder pijnstilling en dat was voor mij, me mn mega gevoelige baarmoeder, vreselijk pijnlijk. Deze keer heb ik het onder narcose in dusseldorf gedaan. Dusseldorf heeft ons 750 euro gekost. Amstelveen niks, werd vergoed (130 euro ofzo) En het is eigenlijk heel simpel. Zodra je menstrueert bel je je ziekenhuis die het gaat doen. Die geven je een datum voor de scratching, rond dag 20. Eenmaal daar is het echt naar binnen, broek uit, de arts haalt een ding door je baarmoeder en daarna kun je weer gaan. Met de narcose werd het natuurlijk anders maar amstelveen was ik binnen 10 minuten klaar. Ik heb in totaal 5 tp's gehad. 2 met scratching en die keren werd en bleef ik zwanger. Ik geloof niet meer in toeval en denk echt dat het heeft geholpen! Mijn pb staat altijd open. Ik wens je alle geluk ♡
Adenomyose is eigenlijk endometriose in het spierweefsel van je baarmoeder. Hierdoor heb je meer kant op miskramen en minder kans op een zwangerschap. Nú heb ik wel van de 6 terugplaatsingen 3x wel positieve testen gehad. Maar hoop dat een scratching misschien net dat laatste zetje is wat ik nodig heb. Dank je wel! Ga ik onthouden! Geniet van je zwangerschap!