Action ovu test geeft laat streep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marley, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Mijn action ovu test geven pas duidelijke strepen na de afleestijd.. herkenbaar?
    Kan ik die strepen wel lezen?

2. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    De testen

Bijgevoegde bestanden:

3. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.344
    1.823
    113
    Vrouw
    Ik heb hier eergisteren ook over gepost. Zelfde verhaal, gebruik daarnaast gelukkig dipsticks die was echt positief en de action was erg licht, vreemd, maar zag dus dat de action na een uur ofzo ook toch wel redelijk donker was (maar echt niet positief.) Rottesten dus, je zou zo je ei missen of denken dat ie nog moet komen. Heb ze eerder wel eens gebruikt en toen ook geen echte positieve test gehad (had ik toen hier maar gepost ;)

4. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.344
    1.823
    113
    Vrouw
    Ik zou dan de donkerste aanhouden...

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Heb ooit 1 cyclus testen van action gebruikt. Ik vind ze bagger. Ben er dus snel weer mee gestopt.

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.316
    113
    Gelderland
    Ik vind ze echt heel prettig. Ik gebruik ze op de volgende manier en vind altijd mijn piek.

Ik drink in de ochtend een glaasje water en meer niet en dan gebruik mijn tweede urine. Ik plas in een bekertje en hou de stick daar 10 hele langzame tellen in. Daarbij maak ik een draaiende beweging.
    Daarna plat weg leggen.

(Hè ik kan er wel een vlog van maken :D)

In de middag test ik weer om 17.00 uur en probeer voor die tijd zo min mogelijk te drinken. Ik begin met testen zodra ik vruchtbaar slijm spot. In eerste instantie 1 keer per dag maar als hij in de ochtend al donker is dan test ik een tweede keer. Meestal loopt hij eerst op en af om vervolgens uit het niets te knallen.

Deel Deze Pagina