Helpppp gisteren positieve test nu niet

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinder1083, 4 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1083

    4 jan 2019
    81
    75
    18
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Gisteren en cleaurblue zwangerschapstest gedaan, niet 1 maar 3;) 2 met weken indicator die gaven beide aan dat ik 1-2 weken zwanger ben. Vanmorgen een clearblue test gedaan 1 minuut die gaf ook een streepje aan. Ik kan het nog steeds niet geloven d'r is vriendlief heeft een clearblue wek ern indicator gekocht en 1 van de kruidvat 2 voor 5. Beide getest, clearblue geeft ineens aan niet zwanger en kruidvat krijg ik een 2 streepjes zie foto als het lukt. Hoe kan dit. Ben zo bang dat ik niet zwanger ben en valse hoop heb gekregen. Kruidvat test is van net 14:15 uur

    Liefs Vlinder
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. candle85

    candle85 Actief lid

    19 jun 2015
    484
    67
    28
    Die bovenste test ziet er toch prima uit??? Hoever ben je? Kan zijn dat hij gisteren op het nippetje cb heeft gepakt en nu net niet. Voor de cb moet er wel voldoende hcg zitten...
     
  3. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Met welke urine heb je de niet zwanger CB gedaan?
     
  4. Vlinder1083

    4 jan 2019
    81
    75
    18
    Vrouw
    De bovenste is van 14:15 en dat was met dezelfde urine van clearblue.
    Gisteren om 23:00 uur een clearblue test gedaan met indicatie en die gaf dus aan zwanger 1-2 weken. Officieel hoor ik zondag pas mijn menstruatie te hebben.
     
  5. Vlinder1083

    4 jan 2019
    81
    75
    18
    Vrouw
    Die heb ik met dezelfde urine gedaan als de kruitvat test
     
  6. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Volgens mij is dat geen Kruidvat test maar een Predictor? Die is erg betrouwbaar, dus ikziu zeker nog hoop hebben!!
     
    Rosa5 vindt dit leuk.
  7. candle85

    candle85 Actief lid

    19 jun 2015
    484
    67
    28
    Ik denk dat de cb gewoon net iets te vroeg is. Je zit nog voor NOD. Gisteren misschien net erg geconcentreerde urine gehad waardoor die wel positief gaf. Mijn NOD is ook pas zondag en gisteren een streep sie vandaag duidelijker is en ik doe bewust nog geen cb omdat die denk ik te vroeg is. Moed niet laten zakken nog. Vind het een behoorlijke streep !!
     
    Rosa5 vindt dit leuk.
  8. Vlinder1083

    4 jan 2019
    81
    75
    18
    Vrouw
    Ja zou kunnen manlief heeft hem gehaald. Maar hopelijk blijft het zo. Na zondag maar weer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.
     
  9. Vlinder1083

    4 jan 2019
    81
    75
    18
    Vrouw
    Ik denk dat ik de cleurblue maar zondag of maandag moet doen. Je hebt hoop door gisteren maar nu vind ik het allemaal zo onzeker en ben ik echt bang dat ik zo dag ongesteld word
     
  10. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    CB zijn minder gevoelig geven wat later aan dat je zwanger ben ,
     
  11. Vlinder1083

    4 jan 2019
    81
    75
    18
    Vrouw
    Maar 2 hebben er gister al aangegeven dat ik 1-2weken zwanger ben en vandaag niet zwanger.
     
  12. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Volgens mij moet je hcg boven de 50 zitten met die test. Als jouw urine net niet geconcentreerd genoeg was om daarboven uit te komen zal hij negatief zijn. Die andere test is een predictor en is zeer betrouwbaar dus ik denk dat je zeker wel zwanger bent maar dus net pech had met die laatste cb weken test.
     
  13. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Waarschijnlijk was je urine net niet geconcentreerd genoeg voor die cb niet zwanger. Daarom ook maar 1 test doen streep is streep en dus zwanger mitst duidelijk genoeg. De rest afwachten tot de eerste echo. Al die streepjes, teksten ect het zegt allemaal niets en geeft geen enkele vorm van zekerheid helaas. Duidelijke streep op menstruatie dag of later is gewoon zwanger de rest kan je alleen maar afwachten tot een echo
     
    Liekje81 vindt dit leuk.
  14. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Het kan 2 kanten op. Ik heb dit ook meegemaakt en kreeg toen een vroege miskraam. Het kan ook zijn dat je gisteren maar net genieg geconcentreerde urine had voor de indicatie 1-2 weken. Maar, je geeft aan dat gisteren 2 testen 1-2 weken aangaven, ook eentje 's avonds, dus ik ben bang dat je rekening moet houden met het ergste
     
  15. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ik las 2 avonden geleden op een engelse website dat een zwangerschapstest een hele onbetrouwbare methode is om te meten of het goed gaat met de zwangerschap, dit zou samenhangen met de concentratie van de urine, of je een volle blaas hebt of net veel hebt uitgeplast waar veel hcg in zat. Bij mij ging het helaas deze week wel mis maar daar zaten echt 3 dagen tussen het testen en ze werden lichter. Als je gister hebt getest is het vandaag nog niet verdubbeld maar ongeveer even veel, en er kan net wat minder in je urine zitten maar wel evenveel in je bloed.

    Ik heb bij mijn middelste kind rond de 6 weken zorgen gehad omdat mijn test lichter was, en dat is toen helemaal goed gekomen, toen had ik opeens geen knaller maar een licht tweede streepje. Want hier de reden van is weet ik niet...maar het kindje loopt hier nu vrolijk rond
     
  16. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Dit kan worden verklaard met het hook effect. Vanaf 6 weken kan je hcg zo hoog zijn dat de test het Niet meer aan kan en lichtere streep laten zien. Door je urine te mengen met water zou je dan weer een knaller kunnen krijgen. Je ziet vaak dat de clear blue in later stadium van de zwangerschap 2-3 weken laat zien.
     
  17. Vlinder1083

    4 jan 2019
    81
    75
    18
    Vrouw
    Beide waren s avonds om 23:00 uur omdat ik het niet kon geloven. De volgende dag een streepjes test en een weken indicator test. Die streepjes gaven aan zwanger en die weken indicator gaf aan niet zwanger. Maar inmiddels geeft die nu wel weer aan zwanger. Dus zal vast wel goed komen.
     
    Nog anoniem en Juffie26 vinden dit leuk.
  18. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    De cb met weken gaf bij mij pas na nod zwanger aan. Ervoor gaf hij niet zwanger en mn zoontje is al 6 inmiddels. Dus kan zijn dat bij die ene hcg net even niet genoeg was.
    Lekker stoppen met testen, want je bent gewoon zwanger. Gefeliciteerd
     
  19. Vlinder1083

    4 jan 2019
    81
    75
    18
    Vrouw
    Ja en het schijnt ook dat die testen heel gevoelig zijn. Nu stop ik met testen want heb nu al vaak genoeg een streepje of zwanger gezien. Ben mijzelf gek aan het maken en onzeker aan het maken.
     
  20. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Precies. En de testen bepalen niet of het een goede of slechter zwangerschap gaat zijn. Bij mijn miskraam liepen de testen alsnog op. Dus zegt echt niks. Bewaar dat geld maar voor baby spullen.
     

Deel Deze Pagina