Ik heb een paar vraagjes over een instelingsbloeding... Wanneer krijg je een innestelingsbloeding? Is dit op hetzelfde moment als je anders je menstruatie gehad zou hebben? Hoe ziet een innestelingsbloeding eruit? Hoeveel bloed komt erbij kijken? Mijn NOD was zaterdag en gisteren heb ik negatief getest.Sinds gisteren ook drie keer een klein beetje bruinverlies, en een drupje helder rood. Vandaag enkele sliertjes helder rood in slijm...maar het lijkt helemaal nog niet op een menstruatie, mijn menstriuaties zijn heel anders, met rode urine, enzo! Heb ook anders symptomen: heel vaak plassen, puistjes, en een weeïg gevoel b niet op tijd eten. Dus...nu maak ik mezelf helemaal gek....kan dit nog een innestelingsbloeding zijn, of moet ik alle hoop laten varen en me op de volgende ronde richten? En áls het een innestelingsbloeding is...heeft morgen testen dan al zin? Liefs, P.
Ik ben bang dat het je menstruatie is. Een innestelingsbloeding vind gewoonlijk plaats 5 tot 10 dagen na je eisprong. Kan ook wat later, maar meestal is het een voorbode van je menstruatie als het op dit tijdstip plaats vind.
Ben ook bang dat het je ongi is. Ik lees hier veel over innestelingsbloedingen op de site. Ik vraag me eigenlijk af hoe vaak dat voorkomt. Ik heb het zelf niet gehad.
ik zit al 3 dagen met innestelingsbloed, niet zo erg als bij de ongi. Het is begonnen in de periode dat ik normaal innesteling heb. Wat de toekomst brengt zullen we moeten afwachten
ik had de eerste keer 3 mini druppeltjes, het is dat ik een witte onderboek aanhad, anders had ik het gemist. Miek
Verlies je alleen helder bloed tijdens een innestelingsbloeding? Of kan het ook bruin slijm zijn? Ben benieuwd!
ik bloed, nu veeg ik nog een beetje. Ze hebben nu wel bloed afgenomen en dan weten ze iets meer, hopelijk
ik ben niet zwanger, ze weten niet of het m'n ongi is, waarom heb ik toch zo'n kutlijf : Ben het effe toch allemaal zeer beu.