Ik kom er niet goed uit. Ik dacht dat je LF, dagen tussen ei en NOD wel redelijk vast staat.. In November hebben wij een pauze ronde genomen dus heb ik geen ovulatie testen gebruikt. Mijn cyclus de laatste paar maanden; 29-27-25-28-29 9 Augustus ongesteld, 20 Augustus piek (dag 12, uiterlijk dag 14 ei) en 5 September weer ongesteld (dag 27) hier zaten dus 13 dagen tussen, toch? 5 September ongesteld, 14 September piek (dag 10, uiterlijk dag 12 ei) en 30 September weer ongesteld (dag 25) hier zaten dan ook 13 dagen tussen. In Oktober zie ik dat ik ook geen ovulatie testen gebruikt heb, maar toen was ik 30 September voor het laatst ongesteld en daarna 28 Oktober weer. Dus 28 dagen. Dan zou ik ergens op dag 15 mijn eisprong hebben gehad misschien? En van 28 Oktober naar 26 November zijn 29 dagen. Dus dan zou het misschien rond dag 16 zijn geweest (ei) als mijn LF steeds 13 dagen zou zijn. Nu heb ik dus altijd al oploop gehad in mijn ovulatie testen. Ik zit nu op dag 6, en hij is al flink opgelopen. Ik weet het, is hij niet positief, dan is hij negatief. Maar ik denk dat hij er wel aan zit te komen. Dat is wel erg vroeg toch? Mocht hij bijvoorbeeld morgen pieken, dan heb ik op uiterlijk dag 9 mijn eisprong. Dan zou ik aankomende maand eerder mijn NOD hebben?