Hoi dames. ik was de laatste dagen al extreem moe en afgelopen donderdag besloot ik maandag de dokter te bellen om vitamines te laten prikken. Alleen bedacht ik mij de dokter zal als eerst vragen kan je zwanger zijn? ( dit vraagt ze altijd ook met rugpijn ed) Nou antwoord was nee maar ik ken haar want dan is het doe eerst maar een test ... dus ik dacht ik doe hem vast. En tot mijn grote verbazing stonden daar twee strepen dus anticonceptie heeft gefaald echter weet ik nog niet wanneer het gebeurd is. De enige optie is 6 november of anderhalve week daarvoor( al zit ik nu pas op 4 w en 2 d na laatste menstruatie cyclus is normaal 5 weken) maar ik vind toch dat ik dan wat vroeg positief test als het wel van 6 nov is. Dit gaat om de vroege test van action. Cb digitaal is ook al uitgeslagen gisteren 1-2. Ik ben ook flink misselijk inmiddels maar ik zie geen oploop zoals ik van de andere drie kleintjes gewend ben. Zien jullie het wel? Bovenste is van 12-11 middelste 13-11 en onderste 14-11.
heel eerlijk het eerste wat ik dacht was neee! Maar dat komt meer door de situatie. Mijn twee oudste zijn van mijn ex. Mijn huidige jongste is van een goede vriend. We wouden beide een kind maar geen relatie dus bewust alleenstaande ouders. We zijn elkaars donors geweest. We zijn toen tijdens die zwangerschap heel close geworden uiteindelijk na de bevalling gaan date en nu zijn we samen. Het is allemaal dus erg kort op elkaar. Echter wonen we voor grootste tijd al samen onze dochter en mijn twee andere kinderen zijn enorm gelukkig en wij ook. We hebben een heel goed gesprek gehad mogelijkheden bekeken en eigenlijk alles hebben we perfect op orde voor deze vierde. Het huis is alleen wat klein en de auto moet wat groter. Verhuizen stond al op de planning en andere auto ook. Dus ja we zijn ondanks dat we voorbehoedsmiddelen hebben gebruikt om zwangerschap te voorkomen, dol gelukkig met deze kleine spruit. vandaag ben ik dus officieel ongeveer 4 weken. Ik heb voordat ik zwanger raakte van de jongste een miskraam gekregen van een tweeling (was in zelfde traject als waar de jongste van is) die miskraam was 31 oktober als we vandaag terug rekenen 2 weken dan zal deze mogelijk ontstaan zijn op de miskraamdag van tweeling dus het voelt allemaal heel bijzonder en alsof het zo moest zijn.
Weetje zeker dat je 4 weken bent. Mijn test van cb was ook 2 3 bij 4 weken en dit waren er 2. Ben benieuwd bij je echo. Wat fijn dat jullie goed gepraat hebben en dat het welkom is.
Hij gaf vrijdag 1-2 aan zaterdag 2-3 en achteraf kan dat idd wel kloppen want verder hebben we gewoon niet in de buurt van die tijd seks gehad dus kan het rubbertje ook niet gefaald hebben