Hoihoi ik ben 4 dagen voor nod. De eerste test waa van 6 dagen en de tweede van 5 dgn De onderste van vandaag. Is dit nou een duidelijke streep? Hij stond er binnen de 5 minuten. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken?
Dankjulliewel, ik durf het zelf niet helemaal te geloven nog omdat het nog zo vroeg is. Ben ook bang nu om weer te testen over een paar dagen. Zo stom ook dat ik zo ongeduldig ben. Maar ik voel van alles dus ik kon het niet laten om te testen. Ik hoop zo erg dat het goed blijft gaan. Heb hiervoor 2 miskramen gehad.
Dankjulliewel ❤Maar is dit dan ook goed voor 4 dagen voor nod ? Ik durf niet meer te testen nu omdat ik bang ben dat het lijntje lichter wordt. Ik heb wel echt enorm gevoelige opgezwollen borsten en pijnlijke tepels. Woensdag moet ik eigenlijk ongesteld worden, ik denk dat ik die dag pas weer ga testen als het durf.. ben zo bang voor de teleurstelling. Wat zouden jullie doen?
Goeiemorgen meid, Dat is wel een mooie streep voor 4 dagen voor NOD, je kan vandaag weer testen, laatste test was 2 dagen geleden toch?! Dan kan je vandaag gerust een andere test doen om een mooie oploop te zien en uiteraard woensdag ook weer testen
Thanks voor jullie reacties ik kon net niet wachten t kruidvat open gaat dus naar de ah gereden en een digitale gedaan.. wat een spanning is dat zeg maar hij is positief 2 dagen voor nod... nog steeds vind ik het erg spannend maar ik ga ook proberen te genieten van deze test.