Hoi allemaal, n.a.v. mijn vorige topic was ik benieuwd of de lichte streepjes ook zouden zijn op de zwangerschapstest van 2BeSure. Ik zit inmiddels op dag 38, dus een test kon sowieso geen kwaad. Binnen afleestijd dacht ik een streepje te zien staan. Nu kan ik er niet van slapen, want kan niet wachten tot de ochtend. De test is dus gedaan met niet geconcentreerde urine. Wat denken jullie? Wel tot de conclusie dat de controlelijn van deze test niet zo licht is als van de ovulatietest, haha.
Ik zie heel duidelijk een streep en ik weet niet beter dan dat een streep een streep is, dus mag ik je voorzichtig feliciteren!?
Dankjewel! Net voor de zekerheid nog een test gedaan, want kan het niet laten en ook echt niet geloven! Er staat toch weer een streep
Ja hoor ik zeg niet eens voorzichtig gefeliciteerd maar super hard en duidelijk GEFELICITEERD ❤️ En dat niet eens met ochtendurine. Jij hebt morgen ochtend (als je dat nogmaals gaat doen) een dikke vette streep hoor! Mooier kerstkado kon je denk ik niet krijgen.
Dankjewel ♥️ Ik kan echt mijn ogen niet geloven hahaha. Wil in de ochtend inderdaad proberen met de eerste urine. Weet nog van mijn vorige zwangerschap dat de soort urine een groot verschil kan maken. Nu eerst maar eens proberen te slapen
Ochtendurine kan nog veel afvalstoffen bevatten waardoor hcg minder goed wordt opgepikt. Heel veel vrouwen gebruiken daarom hun 2e plasje. Maar hoe je het ook wendt of keert, je test is positief gefeliciteerd
Heb het net weer geprobeerd, maar krijg dezelfde streep. Misschien morgen of overmorgen maar nog eens proberen. Ik weet namelijk ook niet wanneer mijn nod zou moeten zijn. Ik dacht trouwens dat hcg testen niet op lh konden reageren, maar andersom wel?
Lijkt er op dat je nog voor je nod zit, zo lichte streepjes. Komende dagen even testjes doen in de ochtend om te kijken of hij oploopt maar een streep is een streep, je bent hoe dan ook zwanger, proficiat!
Dankjewel! Ik ben heel benieuwd hoe ver ik ongeveer voor nod zit. Ik heb nog een paar testen, dus ik ga gewoon elke dag testen voor de oploop.