Hoi allemaal. Ik zit nu zo'n 5 a 6 dagen voor nod. Ik dacht ik ga een goedkope test ertegenaan gooien. Binnen een paar minuten stond er dit streepje. Kijk ik na zo'n 5 a 10 minuten weer...is het streepje helemaal verdwenen! Heeft iemand dit ook eens gehad? Morgen maar weer testen.
Helaas staat het streepje bij de action test op de verkeerde plek. Ik ben bang dat het een ophoping van kleurstof was, wat later is weg getrokken. Zie foto hieronder waar ze ongeveer moeten staan
Ahhh, het komt dus wel vaker voor. Dan ga je toch twijfelen. Ik zit nu 6 dagen voor nod. Is ook wel erg vroeg natuurlijk.
Ik heb dit vorige maand gehad. Ook met action test. De streep trouwens hoeft niet 1 juiste plek te hebben. Ligt aan waar de controlestreep zich bevindt. Is dit rechts, dan komt de teststreep ook meer naar rechts, met links hetzelfde.
Ja dat is echt misleidend!! De gewone zijn trouwens gevoeliger dan de Early, mocht je nog weer gaan testen
ik heb ook zo’n test gehad, ook van de action en waarbij het streepje ook te ver naar links stond. Toen daarna een clearblue digital test gedaan, en die was toch echt positief. het beste is om geen action testen te gebruiken, omdat ze idd best onduidelijk zijn. Maar ik zou wel nog een test doen