Voor 12 DPO is dit een enorme knaller. Ik zou er nu toch echt vanuit gaan dat je (hartstikke) zwanger bent! Ik zou niet (vaak) meer gaan testen. Gefeliciteerd!
Na deze laatste foto is de K2v5 niet meer donkerder geworden. Ook de gewone action "blijft een beetje hangen" de afgelopen 2-3 dagen, terwijl ik daar zeker nog geen knaltest op had. Is dat abnormaal?
Je hebt ook bloedafname gehad toch? Heb je daar de uitslag van? Je testen zien er toch prachtig uit! Op en gegeven moment kunnen testen niet meer donkerder.
Gisteren inderdaad bloedafname gehad, op 13 dpo waarde van 270. Waar ik zeker heel blij mee ben hoor Ik ben gewoon een klein beetje bezorgd omdat de gewone action (minder gevoelig dan de action) bijna geen oploop toont in de laatste 3 dagen, terwijl ik alle dagen ervoor toch wel een duidelijke oploop had. Ik had denk ik gewoon verwacht dat de oploop nu snel nog veel duidelijker zou zijn. Ach, ik maak me waarschijnlijk zorgen voor niets. Ik vroeg me dus eigenlijk gewoon af of action-testen daar misschien voor bekend staan ofzo. Maar ik besef heel goed dat ik niet te klagen heb qua testen hoor... Ik heb nog even de oploop van de droge testen erbij gezet. Bovenste is 10 dpo, onderste is 14 dpo.