Goedemorgen! Vorig jaar heb ik hier een topic geopend en toen hebben jullie mij heel erg gerustgesteld. Helaas is die zwangerschap verkeerd afgelopen, maar ons kindje was wel goed ingenesteld. Op 16 februari heb ik een cryo 5daagse teruggekregen. Vandaag dus 13 dpo en dit was zojuist het resultaat. Dit is met mijn tweede urine die ik aan de lichte kant vond. Ik had dus ook niet verwacht een 2e streep te zien. Is de 2e streep volgens jullie goed genoeg voor 13 dpo? Jullie hebben er meer kijk op dan ik haha pfff zo nerveus na alles wat we hebben meegemaakt vorig jaar. bedankt hoor!
Begrijpelijk dat je nerveus bent, maar ik vind het een hele mooie duidelijke brede streep! Voorzichtige felicitatie van mijn kant
De streep is niet te missen! Ik duim voor mooie oploop de komende dagen en een gezonde baby over een maand of 8! Heb even heel gauw jouw verhaal terug gelezen: tranen in mijn ogen, wat verschrikkelijk. Veel geluk!
dankjewel, wat lief. Zo te zien heb jij ook een hele weg afgelegd. Pittig he? Ik zag net in een andere topic jouw positieve testen. Gefeliciteerd!
Lief dat je het vraagt @JupitR ! Hierbij nog eens de eerste test en de test van gisteren eronder (15dpo)
Hé @Delacour wij zaten in dezelfde groep uitgerekend in april. Super fijn om te lezen dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd! Het is je zo hard gegund, veel geluk ❤️ !
@Delacour Wat fijn om te lezen dat je weer zwanger bent (zaten samen in april-groep). Van harte gefeliciteerd, het is je meer dan gegund deze regenboogbaby . Hoe voel jij je?