Hoi iedereen, Na 4 jaar heb ik eindelijk een positieve test in handen. Kan iemand mij vertellen of deze streepjes goed zijn voor 12/13dpo? Ik zie altijd zulke knaltesten dat de streepjes die ik heb mij onzeker maken. 30 september had ik een positieve ovulatietest trouwens.
De lijntjes worden echt heel minimaal donkerder elke dag.. ik lees op internet/bij anderen dat ze wel stuk donkerder zijn Als ik m’n eerste test en test van vandaag vergelijk zie je echt minimaal verschil Betekend dit dat het fout gaat?
Helaas ben ik met je eens dat de oploop minimaal is. Hopelijk was het kwalitatief geen goed test en heb je morgen een mooie donkere streep!
Het streepje is op zich niet heel licht voor de termijn maar de oploop is wel minimaal idd. Nog even doortesten Ik duim voor je dat er morgen een mooie oploop is!
Dankjulliewel. Wat zou het betekenen als de oploop maar minimaal is? Kan dit nog komen of is het dan een verloren zaak
Ik ga voor je duimen! Ik had de afgelopen week precies dezelfde vraag, het liep enorm langzaam op, maar is uiteindelijk toch nog gaan knallen. Nu weet ik natuurlijk nog niet of het ook goed zit (heb 01-11 pas een echo), maar het kan zeker nog oplopen! En een verdubbeling in 48-72 uur van 25 is 50, dus dat gaat in het begin traag, terwijl een verdubbeling van 100 al direct 200 is, en zo neemt het exponentieel toe. Hier nog mijn testen, dan zie je ook minimale oploop. Houd moed en ik duim voor je!
Hoihoi! jeetje onze streepjes lijken echt op elkaar, haha. Dit geeft mij toch weer moed. Ik hoop ook zo dat ze snel gaan knallen. Vanochtend had ik op de CB wekenindicator 1-2 weken staan. Ik mag 31 oktober voor een vervroegde echo komen. oh zo spannend! Jij een dag later! Houd je me op de hoogte?
Ja, inderdaad precies dezelfde oploop! Stuur me anders een PB'tje of appje (als je wilt)! Hopelijk snel oplopende testen voor jou en ook een knaller. Sinds die knaller heb ik meer rust, het kan nog een foute echo zijn, maar daar kan ik nu niet meer tegen op testen. Hoeveel dpo ben je nu? Ik had 15dpo nog een Clearblue 1-2, en nu heb ik ze niet meer, maar denk nu wel 2-3 omdat ze zijn gaan knallen. Houd moed!!!
Ja als ik een knaller heb zal ik ook meer rust ervaren haha. Ja dat lijkt mij heel fijn, om contact te houden. ik ben zo bang! Ik zal je even een pb doen. Maar je hcg loopt wel mooi op uiteindelijk, ik hoop dat onze echo goed is! Ik duim ook voor jou
Ik vond het altijd super vervelend als ik dan een topic las en niet wist hoe het afliep.. dus voor iemand die misschien in een soort gelijke situatie zit dit is hoe het bij mij is afgelopen: Bij 4+5 kreeg ik bruine afscheiding, zonder krampen. Dit duurde een dag en daarna kreeg ik wel heftige krampen; een half uur gevolgd door helderrood bloed. Zwangerschaptest was meteen een stuk lichter. Helaas niet goed gegaan dus