eitje weg

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Laantje1995, 19 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laantje1995

18 feb 2024
    14
    2
    3
    Vrouw
    hee dames , ik zit even met mijn handen in mijn haar en snap er niks meer van
    na het verwijderen van de mirgena spiraal op 1-2-204 heb ik een flinke bloeding gehad tot 14-2 nu hebben ze op 14-2 gezien dat er een eitje van 20mm op mijn linker eierstok zat vandaag gaven ze aan dat die niet meer zichtbaar was maar dat mijn slijmvlies(5mm of cm geen idee meer ) en mijn baarmoeder er uitzagen dat hij zich is aan het voorbijrijden op een eisprong ze gaf aan dat er een eitje aan het groeien was aan de rechter eierstok en dat ze voor mijn menstruatie een eisprong verwacht.
    hoe zit het dan nu met het eitje wat er al zat en opeens weg is ?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat ze het verkeerd gezien hebben op de 1e echo.
    Het beeld van nu komt ook overeen met de dikte van je baarmoeder slijmvlies.

Suzi98 vindt dit leuk.
  3. Laantje1995

18 feb 2024
    14
    2
    3
    Vrouw
    Ze hebben me zelfs de foto’s van het eitje links mee gegeven waar de meting op staat

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    #4 RoGiJuLi, 20 feb 2024
    Laatst bewerkt: 20 feb 2024
    Ik denk dat dat ws geen eitje was.
    Je kan het zekere voor het onzekere nemen en vragen of je deze week mag bloedprikken op progesteron.

Het komt niet vaak voor dat een vk weet hoe een eierstok geinterpreteerd moet worden met folikels erin, dus kans is aannemelijk dat ze het echt fout heeft gezien/gemeten.
    Als er wel een eisprong was geweest, was je baarmoederslijmvlies veel hoger geweest.

Ps, zou nog niet zo gedwongen bezig zijn met zwanger worden hoor met al die echo's, je hebt je spiraal pas 19 dagen geleden verwijderd.
    grotw kans dat je lichaam lekker aan het "ontspiralen" is nu :)

Suzi98 vindt dit leuk.
  5. Laantje1995

18 feb 2024
    14
    2
    3
    Vrouw
    maar als het dus geen eitje is geweest en ik nog moet gaan ovuleren wanneer zal dat dan moeten gaan gebeuren ik heb op 14-2 mijn laatste bloeding gehad en vanaf dag 15 niks meer hoe kan ik dan mijn cyclus in de gaten houden wanneer er een eisprong zal gaan plaats vinden wand de ovulatie testen van de action geven allemaal streepjes aan en die van cb een rondje wat aangeeft dat ik niet in de vruchtbare dagen zit <(sorry voor de vragen )>:)

6. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Als ik jou was zou ik in de allereerste ronde het testen nog even los laten en afwachten tot wanneer je weer ongesteld wordt. Mijn cyclus was na verwijderen van mijn spiraal ook echt even van slag. (14 dagen, 14 dagen , 36 dagen. Nu na 8 maanden zit ik netjes op 28 dagen.

Je spiraaltje is er echt nog maar net uit, het is logisch dat je lichaam dan niet direct een eisprong laat zien.

je kunt natuurlijk wel om de aantal dagen seks hebben. Dan mis je je eisprong sowieso niet.

Suzi98 vindt dit leuk.
  7. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.799
    8.469
    113
    Vrouw
    Ovulatietesten geven in principe altijd 2 streepjes aan. Daar gaat het ook niet om.. het tweede streepje moet echt even donker of zelfs donkerder zijn dan de controlestreep.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik kan je niet vertellen wanneer je eisprong gaat komen.

Ik zou het even loslaten en wachten tot een nieuwe cyclus komt voordat je gaat testen op je lh piek.

Zolang je om de 2-3 dagen sex hebt, zal je nooit een eisprong missen :)

Cupmix93 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina