Komt jullie dit bekend voor?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door moniqueheezen, 21 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniqueheezen

moniqueheezen Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb al veel topic's gelezen maar 1 ding niet echt tegengekomen, ik ben namelijk nu 5 dagen overtijd en heb sinds 2 a 3 weken al dat mijn (.)(.) zijn gegroeid, de aderen worden steeds zichtbaarder...

Ik vraag me af of meerdere dat hier hebben dat je borsten zo vroeg al groeien en ik vraag me af of dat nou bij de aankomende menstruatie hoort of toch een zwangerschapsteken is?

Ik heb ondertussen al 2 testen gedaan allebei negatief maar ja nog niet ongesteld en toch die groei, de aderen, steken in me buik, harde buik, veel wit slijm.... Ben al 7 maanden niet meer aan de pil en direct een regelmatige cyclus dus ik weet nu ook niet of ik nu onregelmatige menstuatie ga krijgen of toch zwanger ben? Ik hoop zwanger maar ja dat heb ik niet voor het zeggen helaas....

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Toen ik zwanger was van m'n dochter, voelden m'n borsten al vanaf het begin erg gespannen aan en waren ze ook wel wat pijnlijk en gegroeid.
    Dus dit kan best een teken van een zwangerschap zijn.

3. mona23

mona23 Niet meer actief

even langs de huisarts voor de zekerheid. Wanneer heb je voor het laatst getest?

4. moniqueheezen

moniqueheezen Niet meer actief

Ik heb afgelopen zondag voor het laatst getest toen was ik 4 dagen overtijd.....

Deel Deze Pagina