Hey meiden, Ikzelf ben deze maand begonnen met ovulatie testen En zoals jullie kunnen zien in mn album is er geen touw aan vast te knopen Nu zou het misschien leuk zijn als we onze ovu's met elkaar kunnen vergelijken zodat we elkaar misschien kunnen helpen met de piek te vinden. En te kijken welke ovu test we het beste kunnen gebruiken ? Dus plaats je foto
Ik heb je foto's bekeken, en er zit volgens mij geen echte positieve test bij. Zo zien mijn testen er ook vaak uit. Als ik de komende dagen een positieve test heb zal ik em laten zien. Want negatieve testen op de foto zetten heeft denk ik niet zo veel zin. Een positieve test valt echt goed op, dan zijn de 2 streepjes de zelfde kleur. Ik gebruik trouwens sensitest.
oke dan super ! nu weet ik dus waar ik naar moet kijken voor een positieve. dan heb ik die van mij idd nog niet gehad nee en op welke dag en welke tijd heb je getest ?
Hallo meiden, Ook ik heb deze maand voor t eerst ovulatietesten gebruikt. In het begin vond ik het ook niet echt duidelijk of ik nu een eisprong gehad had of niet, totdat ik dus daadwerkelijk de eisprong had, toen waren beide streepjes even duidelijk aanwezig! Ik heb vanaf dag 13 getest tot ik uiteindelijk pas op dag 22 een eisprong had...
dus ei op 22 en op dag 27 ongesteld ? Of was dat in deze cyclus ? en op welk tijdstip heb je dan getest ?
De vorige maand was dit inderdaad het geval ja! Ben wel pas gestopt met de pil 2 maanden geleden, dus misschien dat het daar nog mee te maken heeft, maar heb al gelezen, dat het erg kort is om evt een eitje te laten innestellen... zit nu op dag 24, dus ben s benieuwd, hoop dat als ik ongesteld word, het wel iets langer weg blijft deze maand!
Als je eenmaal een posi test hebt zie je duidelijk het verschil ... De lichte streepjes zegt helemaal niets de volgede dag kunnen ze zo ineens posi zijn zoals je bij mij ziet..
heb m nergens kunnen vinden wel voor zwtest maar niets over de ovu en ik heb me rot gezocht geloof me hihi maar nope
Deze cyclus had ik ook op dag 22 mn ei, heb voor de zekerheid vanaf dag 13 getest, omdat ik t niet wilde missen, en ook zeker wilde weten of ik pas echt zolaat mn eisprong had! Maar normaal is t niet, toch?
hmzzz zeker met de schele oog gekeken hihi bedankt super maarja die is nog van 2007 en we zitten nu in 2008 hhihi Helpt die smoes ? en ik heb daar een beetje snel doorgekeken voor foto's om te vergelijken maar er staan maar 1 of 2 foto's op en verder niet veel vergelijkingsmateriaal beetje jammer
Ik heb deze ronde weer heel duidelijk positieve ovutests: (hij was 21/4 's ochtends ook nog positief, 's middags niet meer). Maar heb ook wel eens van die vage testen gehad.....
.... achteraf bleek (adhv tempen) dat ik toen op 2 feb mijn eisprong had, dus 1 feb ('s avonds, laatste test zonder datum) was positief:
ik heb nog een vraagje, ik had dag 22 een positieve test, heb die dag ook een ongi gevoel gehad, dag 23 was de test weer negatief. Heb ik dan op dag 22 de eisprong gehad of niet?