wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leeuw89, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Hallo allemaal!

Ik ben deze maand begonnen met etos zwanger en ovu testen, ik test normaal elke dag om 10 uur. maar vandaag was ik weg en had het niet mee genomen maar was onder weg naar huis en voelde steekjes in mijn buik .. dus 1 maal thuis aangekomen toch maar ovu test gedaan EN... volgens mij is ie positief er zit een heeeel klein tintje verschil in, maar bij de andere testen kwam nooit of een spr licht streepje in beeld! als het zo is ben ik echt verbaasd en lange leven etos zwanger worden, heb nromaal namelijk een cycles tussen de 40 en 50 dagen en zit nu pas op dag 20! naja ik kon ze niet in mijn album krijgen dus heb het ff zo gedaan asl jullie het niet goed kunnen zien dan hoor ik het wel!
    de fotos zijn een beetje wazig en in het echt zien ze er veller uit de stipes.

wacht op jullie reacties! :)

1ste foto gister 15 mei niks te zien!

http://img229.imageshack.us/my.php?
    image=ovuteste15meinikstezientm9.jpg

2de foto vandaag! :) wat denken jullie?
    http://img212.imageshack.us/my.php?imag ... mnciy5.jpg

3de nog 1 tje..
    http://img229.imageshack.us/my.php?imag ... esozr9.jpg
    [/i]

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Volgens mij zo goed als positief dus waarschijnlijk aan het begin van je piek...

Nu aan het werk
    Succes!

3. muurbloem

muurbloem Actief lid

18 dec 2007
    119
    0
    0
    ik denk zelf dat het wel wat is, ik heb zelf namelijk nog nooit zo'n donker tweede streepje gehad, maar ik heb ook wel eens gehoord hier dat het precies even donker moet zijn, maar als ik jouw was zou ik nog een paar dagen door testen en als het tweede streepje lichter wordt dan heb je volgens mij toch een eisprong gehad, veel sucses

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

pfff ja dank je wel ga me banner ff veranderen! maar is het vanaf je ei nog 14 dagen ja toch want asl ik nu posi ouv test heb, heb ik over 3 dagen me ei? ohhwww ben zo blij korte cycles! weet gewoon zeker dat het zo is! voelde het gewoon in met buik/lies

5. muurbloem

muurbloem Actief lid

18 dec 2007
    119
    0
    0
    ja meestal 14 dagen maar kan ook korter of langer he?
    ik ben trouwens ook een maand geleden met de etos pillen
    begonnen en kijk eens naar mijn onderschrift ook ik heb
    deze maand een korte cyclus, ik hoop voor jouw ook
    dat het zo kort blijft.

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kan zelfs nog eerder dan 3 dagen hoor! ik heb meestal 36/48 uur na begin van de piek...

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ziet er uit als een positieve ovu-test, klussen dus! ;)

8. Over een paar uur zal je je piek hebben, hij is bijna positief namelijk, nou ja sowiezo klussen ;) zal je cyclus iets korter zijn dan waar je banner nu op staat!

9. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Nou net weer ovu test gedaan! en positief weer! nu is er helemaal geen verschil te zien en zijn de strepen even donker! JEAH!

x

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ff nog een vraagje, naar hoeveel dagen wordt ie weer negatief morgen of overmorgen? en hoorde dat ALS je zwanger zou zijn je dat met een ovu test ook kan ontdekken, dit is vast niet helemaal betrouwbaar maar vanaf waneer kan dat dan? na de innestlling of... bedankt alsvast

liefs x

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik heb meestal 2 dagen een positieve ovutest...

12. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

n og even een vraagje, zijn de ovu testen bij jullie altijd even donker, want dacht vanmorgen dat ze even donker waren maar net keek ik en hij is eigenlijk het zelfde als gister wel positief want er is echt een heeeel klein beetje verschil. En las ook dat hij bij somige gewoon niet even donker word maarwel postief is, klopt dit?

Groetjes

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Geen idee... bij mij is ie altijd een keer even donker en 1 keer donkerder dan nog 1 keer even donker maar dat ligt denk ik ook aan wanneer je op de dag test...

14. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik test tussen 11 en 12.. maar de hele week, dit is namelijk de eerste maand dat ik ze gebruik zag je haast geen tweede streepje en nu dus vet goed! en weet gewoon dat ik vandaaf of morgen denk ik mijn ei heb! voel het in me buik en tijdens het klussen voel ik mijn baarmoeder!..en laat zeggen vanaf gister posi test waneer moet ik dan ongi worden? ik temp ook dus vanaf dat me temp hoog is of?

xx

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

ik weet niet hoe lang je fase na ei is....
    Dat kun je nu mooi uitzoeken. (of niet meer) ik zou zeggen over 14 dagen dat is gemiddeld maar kan makkelijk tussen 10 en 18 dagen liggen....

16. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

mm ok bedankt! naja ik verwacht dat morgen of overmorgen me temp om hoog gaat en vanaf dan reken ik gewoon 14 dagen! ben weer benieuwd deze maand! vooral door die ovu testen weet ik nu gewoon dat ik het meest vruchbaar ben!

x

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Succes!

18. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo daar ben ik weer hoor :)
    Normaal temp ik elke maand, maar deze maand heb ik het eigenlijk nietgedaan, maar dacht vanmorgen laat ik ff tempen en toen was ie nog niet ech omhoof :confused: hij is normaal tussen de 36.2 en de 36.4 en vanmorgen was ie 36.5 en heb nu al 2 dagen dus een posi ovu test. Maar las dat sommige vrouwen 3 dagen een posi ovu test hebben en dat ie dag erna hun ei is? klopt dat? lijkt mij eigenlijk wel want je bent ook 2 dagen vruchtbaar... naja ik hoopdat iemand dat weet om 11 uur doe ik weer een ovu test en als die weer posi is ga ik er van uit dat morgen mijn temp omhoogschiet...

hoor het graag:>

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nee je hebt volgens de bijsluiter tenminste 24-48 uur na de START van je piek een ei... Soms kan een piek wel bijna 72 uur duren

Deel Deze Pagina