Dames met dun baarmoederslijmvlies kunnen jullie mij iets vertellen over jullie cyclus? Was hij regelmatig of juist onregelmatig? Hoeveel dagen hadden jullie menstruatie? Ik heb zelf maar 1 dag menstruatie en ben een beetje bang dat mijn baarmoederslijmvlies te dun is.
Ik denk dit ook te hebben. Mijn cyclussen zijn onregelmatig. Wel constante LF van 2dagen en 2weken na positieve ovulatie test. Mijn menstruatie is de laatste tijd ook korter dan anders en is niet meer dan een dag rood, wat ik enkel zie bij afvegen. En dagje bruin dan klaar. Als deze ronde niet raak is, ga ik tarwekiem olie gebruiken En dit ook aankaarten bij de ha
Ik had ook korte lichte menstruaties na het stoppen van de pil. Door een ander probleem,korte lf door te laag progesteron, onderzoeken in het ziekenhuis gehad. Daar bleek oa uit dat ik een dun baarmoederslijmvlies heb. Maar volgens 3 artsen was er geen verband tussen een korte lichte menstruatie en dum baarmoederslijmvlies. Ik kon dat moeilijk geloven. Tarwekiemolie hielp bij mij niet. Ondanks het dunne baarmoederslijmvlies toch zwanger geworden in de eerste ronde dat mijn progesteron goed was. Dus feitelijk in de eerste ronde dat het echt mogelijk was! Dus ook met een dun baarmoederslijmvlies kun je zwanger worden. Blijf hoop houden!
@ molensteen! Vervelend he die onderzekerheid. Succes met alles. @jolein8 heb jij behandelingen gehad? Was jouw cyclus heel onregelmatig ? Of gewoon regelmatig en weinig menstuatie?
Mijn cyclus zat tussen de 28 en 35 dagen. En toen ik onderzoeken kreeg ineens 41 dagen. Ik heb clomid gekregen om een betere eerdere eisprong te krijgen. Want deze was niet goed bleek uit het bloedprikken.
Toch heftig hoor als het allemaal niet zo goed werkt. Gelukkig is het allemaal goed gekomen bij jou. Geniet van je zwangerschap!