Wat doe, eet of drink jij raar

Discussie in 'De lounge' gestart door Dufel, 27 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

1. Schuldig aan de milkyway! Dat ging me best goed af.
    Maar bij de milkyway crispy rolls werd het een stuk lastiger!

2. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Dat doe ik ook altijd! Vind ik toch het lekkerste.
    Overigens dronk ik vroeger overal melk bij. En dronk ik eigenlijk alleen maar melk. Dat is nu veel minder. Maar bij de pannenkoeken hoort het gewoon.

Wat die ijshoorntjes betreft trouwens, ik bestel ook altijd schepijs met hoorntje. Omdat je aan je ijs moet likken inderdaad.
    Maar ik ben er nu (naja, al een aantal jaar) achter gekomen dat als ik al likkend mijn ijs steeds verder in het hoorntje druk, ik dus niet met alleen maar een droog hoorntje opgescheept zit. Maar echt fatsoenlijk gevuld met ijs nog.

3. fafa

fafa Niet meer actief

Wat een smerig topic, hahaha

Likken aan chips?!?! Dat is echt het toppunt :eek: En dan zijn er nog meerdere mensen hier die dat doen ook?! Man, ik ontdek echt een onvermoedde kant van de zpers hiero. :roflmao:

Ik eet alleen groentesoep raar: eerst alle bouillon en vervolgens de inhoud (groente, vlees en vermicelli) mengen met fijngesneden augurk en mayonaise, tot een soort lauwwarme salade.

4. februari2012

februari2012 Bekend lid

31 okt 2012
    689
    394
    63
    Ik doe precies hetzelfde! Dacht dat ik de enige was, haha!

Als ik brood eet, eet ik eerst de korsten op, want die vind ik niet zo lekker. Dan heb ik dat vast gehad. En dan pas het zachte gedeelte.

Borrelnootjes bijt ik eerst doormidden, eet dan eerst het nootje op en daarna pas de krokante buitenkant.

Bij het soep eten lepel ik altijd eerst de bouillon naar binnen, zodat de vulling in mijn kom blijft liggen. Daarna eet ik de vulling op.

5. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Hahaha dit is toch wel minstens zo smerig, helemaal met mayonnaise erbij :oops:

Palmpje en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  6. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik eet en drink alles afgekoeld lauwe thee lauwe soep als ik eten maak schep ik mijn eten vaak al eerder op het bord zodat het afkoelt en we wel tegelijk kunnen eten .

7. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ik zit nu in de trein, maar kan mijn lachen gewoon niet inhouden met dit topic, ik zit alles te visualiseren :roflmao:
    Ik had dat ook al met dat vlammetjes topic

8. HvO

HvO Niet meer actief

:eek::roflmao:

9. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik kauw altijd op zuurtjes en lolly's. Kan er niet op sabbelen. Misschien omdat ik als kind ooit eens bijna in een snoepje gestikt ben..

10. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Er zijn wel verschillende kwaliteit hoorntjes .De 'goedkope' zijn niet te eten. Daar zijn ook vierkante bakjes van, bah. Maar de (in mijn ogen)goede variant is wel echt een lekker knapperig hoorntje.

11. Bones

Bones Actief lid

12 jun 2015
    281
    80
    28
    Ik ben helemaal gek op de zwart/witjes. Die eet ik per stuk op. Ik zuig het helemaal op tot ik alleen de salmiak overhoud en dan bijt ik het kapot.
    Doe dan wel heel lang met een zak

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik doe dat ook :roflmao: niet waar mijn Kids bij zijn haha.

13. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Oeh dit worden vooral (ongezonde) eetdingen denk ik:
    Milky-way eet ik eerst alle chocola af en dan de binnenkant op.
    Borrelnootjes bijt ik stuk, bewaar het 'hoesje' en eet eerst het nootje op.
    Hamkaas eet ik eerst de buitenste randjes op.
    Bugles moet ik splitsen op de lijn zodat er twee helften zijn.
    Twix eet ik eerst het biscuitje en daarna de caramel bovenkant.
    Zoenen eet ik eerst de onderkant en zuig daarna de marshmellow uit de chocolade.
    Bij patat bewaar ik de harde stukjes tot het laatst.

Qua dingen doen:
    Ik kan niet zitten met twee voeten naast elkaar op de grond. Op een stoel zit ik altijd met mn benen over elkaar, op de bank met mn voeten naast me opgetrokken en op de grond in kleermakerszit. (Mijn fysio vermoord me als hij dit leest.)

Mijn man kan vast nog 100 dingen bedenken want ik ben behoorlijk neurotisch haha.

Edit: ik bedenk er nog een: ik eet m&m en skittles per kleur en per twee. Altijd twee dezelfde tegelijk in mn mond, een links en een rechts.

Jules! vindt dit leuk.
  14. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Zoals ik al zei in een ander topic is dat ik niet van dik belegde broodje hou.
    Als ik geen andere keuze heb dan snij ik de bovenkant van een broodje eraf en verdeel ik het beleg over de twee stukken.
    Zo heb ik ooit een heel broodje gezond opnieuw ‘moeten’ beleggen :oops:

15. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Als ik van die harde warme broodjes eet met kaas erop, moet ik eerst alle uitstekende stukjes kaas opeten. Daarna begin ik pas aan het broodje.

Ik steek altijd eerst m'n tong een klein stukje uit voor ik iets eet of drink. Ik zet een glas dus niet tussen m'n lippen, maar tussen bovenlip en tong:oops:
    Ik deed dit altijd als kind en dan zei iedereen altijd: stop nou eens met aan je beker te likken!
    Toen ben ik er mee gestopt (dacht ik) maar pas wees m'n zus erop dat ik het nog steeds een beetje doe...:oops:

En een vieze: als kind sabbelde ik altijd aan bananen, in plaats van gewoon een hap te nemen. Maar dan kon ik er langer mee doen en werd de banaan altijd lekker zacht...:oops:

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik eet eigenlijk heel normaal :D

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Dat doe ik ook vaak. Helemaal goor als ze er teveel boter op hebben gedaan, moet ik ook eerst die laag er weer afschrapen, voor je zo’n glibberklont in je mond hebt.

Bij tompoucen haal ik eerst de bovenkant er af, eet die vulling op, dan de onderkant en als laatste de bovenkant.

Blijdorp vindt dit leuk.
  18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.065
    17.022
    113
    Haha dat doe ik ook ja:roflmao:
    Bovenkant eraf, eventuele restjes vulling eraf schrapen en eten, bovenkant wegleggen, vulling eten, onderkant eten, bovenkant eten:roflmao:

19. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
    Ik haat het als bijv m'n vriend een hap neemt van mijn koek oid en het dan geeft. Haha op de een of andere manier is ie dan niet meer compleet :-§

20. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Ik kan nooit iets warms drinken,drink bijna nooit koffie of thee,maar als ik het wel drink, doe ik er voor de helft koud water bij. Word altijd door iedereen voor gek verklaard, vooral door koffieliefhebbers :rolleyes:

Deel Deze Pagina