Ik ruik (bijna) overal aan aan kledingstukken die uit de was komen, vieze luiers, theezakjes, bloemen .. schoon en fris maar dus ook aan goor maar alleen aan spullen van mijzelf of in ons huis. Niet dat jullie denken dat ik als buurtgek alles en iedereen sta te besnuffelen in de supermarkt, hahha.
Ik moet altijd alles aanraken of oppakken. Vooral in winkels. Maar vind het bijvoorbeeld bij kleding echt belangrijk hoe iets voelt qua stof etc.
Als ik pepernoten eet dan sabbel ik die helemaal op tot ze zacht zijn. En wat ik ook raar doe is dat ik ALTIJD met mijn handen te friemelen zit, ik kan mijn vingers gewoon niet stil houden. Als ik dat doe heb ik het gevoel dat ik gek word.
Haha heerlijk al die reacties. Ben blij dat ik niet de enige "rare" ben haha. Ik weet nog iets wat ik doe. Als ik me aankleed doe ik vaak mn kleding soort van vasthouden in mn mond.. Haha klinkt heel gek maar weet niet hoe ik t anders moet omschrijven
Twix eerst caramel eraf eten dan het koekje. Bij dingen als kipcorn/kroket oid altijd de uiteinden (knapperig korstje) als laatste. Vis ook vaak bij pasta oid het lekkerste (wisselt per keer wat dat is) eruit en eet dat als laatste op. Owee als iemand eraan durft te zitten. Mensen moeten sowieso niet zomaar aan mn eten komen. Kan ik heel boos om worden. Mn zoontje mag daarentegen altijd wat van mij pakken
Ik bedenk net nog iets! Ik doe altijd eerst mn linker sok aan en dan de rechter en dan de linkerschoen en dan de rechter
Als ik een knopje zag moest ik erop drukken. Het maakte niet of het nu een deurbel, alarm knop bij cliënt of wat dan ook was, ik zou en moest er op drukken. Alsof een stemmetje zei druk nu op dat knopje. Iets dwang matigs. Is gelukkig nu over. Verder gaat hier de bros en de mars eerst in de vriezer, en dan na paar uur heerlijk krokante koude chocolade
Bij nootjes zoals katjang pedis en tijgernootjes eet is het schilletje eraf en die doe ik dan terug in het bakje...op t einde giet ik dan alles in mn mond en kauwen maar. Goor he
Mijn eetgewoontes zijn niet zo heel raar. Als ik op mijn vingers tel heb ik een rare volgorde. Doe het al van kinds af aan. Eerst duim, dan wijsvinger, middelvinger, pink, en als laatste pas ringvinger.