Ik heb jaren geen contact gehad en nu sinds 3 jaar komen we weer bij elkaar op verjaardagen. De vorige keren wist ik ook niet echt iets te verzinnen maar dit jaar is het helemaal hopeloos. Ik heb al eens verschillende koffie likeuren gegeven en grote pot met drop met computertijdschriften en nu dit jaar dus nog minder inspiratie. Ik overweeg een mediamarkt cadeaubon of een restaurantbon. Maar waar maken jullie je vaders blij mee.. uiteraard al gevraagd of hij wensen heeft maar geen reactie gehad.
Houdt hij van wijn? De mijne wel, ik heb hem afgelopen jaar een wijnproefbox van Baltazar gegeven. Hij vond het super tof. Dit jaar geef ik er weer 1. De box werd bezorgd en ik had zelf nog kaas worst en nootjes passend bij de wijn in een doosje meegenomen.
Wij hebben mn vader vorig jaar een Spotify abonnement gegeven met een ding waardoor ie thuis lekker Spotify kan luisteren over zn boxjes Ik kom ook nooit verder dan drank en bonnen..
Wat voor hobby's heeft hij? Iets wat daarbij past wellicht. Houdt hij van mooie spullen? Dan mooie mokken bijvoorbeeld.
Ik vind een (proef/cadeau)abonnement op een tijdschrift altijd erg leuk. Dat blijf je ook langer krijgen, waardoor je langer van je cadeau geniet.
Mijn vader krijgt van t weekend voor zijn verjaardag allemaal verschillende soorten biertjes. Eigenlijk doen we nooit aan cadeautjes maar mn kids vinden het leuk om wat te geven.
Wij hebben eens een mooie wijnfleshouder in de vorm van een jager met hond gegeven aan een man die jaagt. Misschien is er ook wel zoiets in je vaders hobby?
Meestal iets wat hij nuttig vindt, ik vind het ook nooit een probleem aan hem te vragen of hij nog wensen heeft... Dit jaar een mooie leren portemonnee, vorig jaar een fietshelm, een whisky doet het altijd goed en een paar jaar terug een ticket naar Londen.
Wij geven mijn vader een IXXI voor zijn verjaardag van een familiefoto. Maar misschien is het hier ook nog wat te vroeg voor.