Wat doe ik fout? (Wassen)

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik had dat gisteren avond! Ziet er tenminste het zelfde uit. Het gekke was, was dat het alleen het boxkleed was en de rest van de was niet!?
    Ik heb ALLE vlekjes ingesmeerd (kleed was nog vochtig) met groene zeep en toen opnieuw appart met een fijnwas programma 30 graden gewassen en het is schoon.
    Ik denk zelf dat het kwam van de rubbere ring die de deur afsluit. Daar hoopt zich vuil op. Heb ik met een oude doek schoongemaakt en dat zag er ook het zelfde uit.

Wij hebben een Miele van oktober 2010

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Haha.... ik heb alleen de vraag van TS gelezen. Ik lees nu dus wat de oorzaak en oplossingen zijn. Heb ik het tóch goed gedaan *ikke de huishoudwonder ahum*

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Vaatwastabletten lees ik...
    Gewoon van die dreft tabletten met zo'n plastic laagje???? Want dan zet ik hem morgen nog even aan!

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik denk dat het dan tijs is voor een nieuwe machine!
    heb dit vroeger ook gehad en had toen zo'n oud goor ding van iemand anders gekregen... woonde net op mezelf en had echt bijna niks om uit te geven dus ik moest wel.... nou mijn eerste spaargeld ging gelijk naar een nieuwe wasmachine! sindsdien toen nooit meer last van gehad... nadat die oude werd opgehaald had die man eens gekeken en haalde dat ding los en in de gaatjes van de trommel zat allemaal vies bruin smeer.... dat kwam dus aqltijd in mijn kleding.... gadver! is wel 10 jaar geleden hoor:D

Deel Deze Pagina