Ons meisje word binnenkort 2 en omdat ze helemaal idolaat is van Bumba krijgt ze een Bumba taart voor haar verjaardag. Aangezien ik niet zo'n crea bea ben die er zelf een kan maken word het een fototaart van de Hema of de warme bakker. Nu ben ik druk aan de google om een plaatje te vinden voor op de taart. Het probleem is dat al de plaatjes die ik kan vinden of te klein zijn of matig van kwaliteit. Wie heeft er wel een goed plaatje voor op een fototaart ?
misschien een kaart kopen of een kleurboek en die inscannen? of via kleurplaten.nl daar kan je ze ook inkleuren
als je even googled op afbeeldingen en op de naam Bumba krijg je genoeg plaatjes als je er 1 ziet die je leuk vind sla je hem op met je rechter muisknop klikken op het plaatje en dan op opslaan of kopieren klikken... daarna plakken op je bureaublad en dan uploaden bij je bestelling..... succes!
Ik kan nu ff niet voor je zoeken, maar op Google afbeeldingen kun je ook een selectie maken op het juiste formaat.
Is deze groot genoeg? http://4.bp.blogspot.com/_qwQIIBKXx1k/TNHWVPCESKI/AAAAAAAAEzI/hBD5x_3iyQQ/s1600/bumba_wallpaper.jpg
Inderdaad weinig keus voor Bumba! En moet natuurlijk ook een bepaald aantal pixels hebben. Misschien een optie om een kleurplaat te kiezen en die in photoshop of paint kleuren??