bij de heijplaat is een winkel voor werkkleding, kom alleen niet zosnel op de naam sorry, misschien anderen weten wie ik bedoel?
weet m weer: Vermeer Personal Safety in de waalhaven zuidzijde 32. Is een gewone en een webwinkel www.werkkledingshop.nl
Weenink zit ook op de bijerlandse laan / groene hilledijk ( althans die zat daar altijd wel ) weet niet of je dat kent ?
Er zit ook een winkel voor werkkleding aan de Westzeedijk 70: De Jonge Vakkleding. Die hebben trouwens ook een webshop (www.vakkleding.com). En ook Weenink inderdaad aan de Westblaak, maar die was geloof ik al genoemd.
Bedankt meiden! Super!!! We zijn gisteren naar vakkleding geweest. Daar een jas en werkbroek gekocht. En vandaag naar Baan in barendrecht voor de redbrick werkschoenen. Zijn bij beiden plekken super geholpen. Maar baan heeft toch wel een veel groter assortiment. Super bedankt. Ik had die niet kunnen vinden. Mijn man is gebeld door een groot meubelbedrijf of hij daar kon beginnen met werken. Hij heeft maandag het gesprek gehad en begint aankomende maandag als bezorger monteur bij dat bedrijf. We zijn zo blij. Ben zelfs mega blij met zn werkkleding hahaha
Goed om te horen dat je gevonden hebt wat je zocht. En zo te horen was het voor een goed doel: de nieuwe job van je man! Fijn hoor, hoop dat het hem bevalt!