pff ik schrok vanochtend! Sven zijn hele been die stak uit de box! Tussen de spijlen door. Hij draait heel vaak helemaal in het rond , dus waar hij eerst met zijn voeten lag ligt hij dan met zijn hoofd. Zou hij zijn been zo kunnen breken? Als die daar tussen zit en hij draait verder? Ik vond het maar een eng gezicht!
Hier deed Julie het ook. Vandaar dat de boxomrander eraan kwam. 's nachts ligt ze in haar slaapzak, dus krijgt ze haar friemel beentjes niet tussen de spijlen.
Het gaat wel pijn doen voordat er iets kapot gaat. Dan zal hij echt niet verder draaien. Hoogstens een blauwe plek van het proberen te draaien. EN vervolgens een huilbui, omdat het draaien niet meer lukt
Luna draait ook regelmatig rondjes in de box Ik denk dat het er enger uitziet dan dat het is. Breken doen ze niet zo snel!
oke, nou nu hij weet dat hij dat kan doen, doet hij het nu constant, kwam ik net de kamer weer in heeft hij het voor elkaar gekregen om al zijn speelgoed uit de box te gooien?! Geen idee hoe hij dat nou weer heeft gedaan. haha volgens mij krijgen we het nog heel druk met hem!